Seurojen Palloliitto -ajankohtaistiedote / Maaliskuu 2019

Suomalaisen jalkapallon menestys on kriittisessä yhteydessä seuroissa tapahtuvaan työhön. Siksi Palloliiton päätyö on tuottaa sellaisia palveluja, jotka auttavat seuroja menestymään.

Seurojen Palloliitto on kehitysohjelma, jossa rakennamme tätä tavoitetta palvelevaa, ketterää palveluorganisaatiota. Uudistuksen myötä aiemmin itsenäisinä yhdistyksinä toimineet piirit ja keskusorganisaatio yhdistyvät yhdeksi valtakunnalliseksi organisaatioksi. Tavoite on siirtää merkittävä määrä resursseja hallinnosta kentälle. Myös luottamuselimet ja niiden tehtävät uudistuvat. Uudistunut Palloliitto aloittaa toimintansa 1.1.2020.
    ----

Ajankohtaista keväällä:

*liikkeenluovutussopimuksella Palloliitto ja kukin piiri tekee sopimuksen piirin kaiken toiminnan siirtymisestä ja piirin henkilökunnan siirtymisestä Palloliiton työntekijöiksi.

------

Näistä Seurojen Palloliitto -asioista viestimme alkuvuonna

SEUROJEN PALLOLIITTO -NETTISIVUT

Kehitysohjelman tavoitteisiin ja projektin etenemiseen voi tutustua nettisivuillamme: https://www.palloliitto.fi/jalkapallossa-tapahtuu/seurojen-palloliitto

-----

SEUROJEN PALLOLIITTO -BLOGIT JA PODCASTIT

Seurojen Ääni -seminaareissa oli lähes 200 seuraa edustettuna. Seminaarien tavoitteena on seurojen välisen ja seurojen ja Palloliiton välisen ajatusten vaihdon lisääminen, tiedon jakaminen sekä yhteisöllisyyden ja yhdessä tekemisen edistäminen.

Osa seminaariesityksistä kuvattiin. Tässä seminaarien antia, josta löytyy sekä videoituja esityksiä että esityksissä esitettyjä materiaaleja:

----

MISTÄ HALUAT KUULLA?

Onko Seurojen Palloliitossa, jokin asia, josta haluat kuulla lisää. Anna vinkki! Myös mikäli sinulla on tiedossasi jonkin seuran idea, josta pitäisi kaikkien kuulla, kerro siitä meille. Jakamalla hyviä ideoita ja poimimalla niistä seuran toimintaan sopivimman, viedään yhdessä suomalaista jalkapalloa eteenpäin.

Ideoita ja kysymyksiä keräämme täällä:https://www.palloliitto.fi/seurojen-palloliitto/kysy-me-vastamme

• Palloliitto
    • Seurojen Palloliitto