Seurojen Palloliitto -ajankohtaistiedote 9.1.2019

• Seuratoiminta

Suomalaisen jalkapallon menestys on kriittisessä yhteydessä seuroissa tapahtuvaan työhön. Siksi Palloliiton päätyö on tuottaa sellaisia palveluja, jotka auttavat seuroja menestymään.

Seurojen Palloliitto on kehitysohjelma, jossa rakennamme tätä tavoitetta palvelevaa, ketterää palveluorganisaatiota. Uudistuksen myötä aiemmin itsenäisinä yhdistyksinä toimineet piirit ja keskusorganisaatio yhdistyvät yhdeksi valtakunnalliseksi organisaatioksi. Tavoite on siirtää merkittävä määrä resursseja hallinnosta kentälle. Myös luottamuselimet ja niiden tehtävät uudistuvat. Uudistunut Palloliitto aloittaa toimintansa 1.1.2020.

Ajankohtaista alkuvuonna: SEUROJEN ÄÄNI -seminaarit

12.-13.1.2019: Seurojen ääni (LÄNSI) -seminaari Seinäjoki
1.-2.2.2019: Seurojen ääni (ETELÄ) -seminaari, Helsinki
1.-2.2.2019: Seurojen ääni (ITÄ) -seminaari, Mikkeli
15.-16.2.2019: Seurojen ääni (POHJOINEN) -seminaari, Oulu

Näistä Seurojen Palloliitto -asioista viestimme loppuvuonna

SEUROJEN PALLOLIITTO -NETTISIVUT

Kehitysohjelman tavoitteisiin ja projektin etenemiseen voi tutustua nettisivuillamme >>

SEUROJEN PALLOLIITTO -BLOGIT JA PODCASTIT

27.12.2018

BLOGI: Suuri pieni seura – pienten seurojen asema Seurojen Palloliitossa (Veli-Matti Yli-Rinne)

26.11.2018

PODCAST: Seurojen Palloliitto Podcast: Erkko Meri – Seurakulttuuri voi olla pieniä tekoja.

22.11.2018

BLOGI: Muutos on mahdollisuus rakentaa uutta – ja mokata. Seurojen Palloliitto tulee olemaan molempia. (Veli-Matti Yli-Rinne)

16.11.2018

PODCAST: Timo Muurinen: Seurojen menestyminen vaatii yhteistyötä

10.11.2018

BLOGI: Menestyvä Seurojen Palloliitto (Marco Casagrande)

KUUKAUDEN SEURAIDEA

MARRASKUU
EPS: EPS-metodi on Espoon Palloseuran jalkapallotoiminnan perusta

JOULUKUU
LPS: LPS:lle joukkueenjohtajien johtaminen seuralähtöisesti on toiminnan ytimessä

MISTÄ HALUAT KUULLA TAI KYSYÄ?

Onko Seurojen Palloliitossa, jokin asia, josta haluat kuulla lisää. Anna vinkki! Myös mikäli sinulla on tiedossasi jonkin seuran idea, josta pitäisi kaikkien kuulla, kerro siitä meille. Jakamalla hyviä ideoita ja poimimalla niistä seuran toimintaan sopivimman, viedään yhdessä suomalaista jalkapalloa eteenpäin.

Ideoita ja kysymyksiä voit esittää täällä: https://www.palloliitto.fi/seurojen-palloliitto/kysy-me-vastamme

• Seurojen Palloliitto
  • Kaakkois-Suomi