Puheenjohtajat Ceferin ja Lahti tapasivat

UEFA:n puheenjohtaja Aleksander Ceferin ja Palloliiton puheenjohtaja Ari Lahti tapasivat keskiviikkona eurocupien karsintojen arvonnan yhteydessä Sveitsissä.

Ensimmäinen kahdenkeskinen tapaaminen täytti puheenjohtaja Lahden mukaan tavoitteet hienosti.

- Tapaaminen oli oikein onnistunut ja keskustelu lämminhenkistä. Samalla kun tutustuimme toisiimme, keskustelimme useista aiheista, Lahti kertoi.

- Informoin Ceferiniä Seurojen Palloliitto -hankkeesta ja kerroin, että kaikki on valmista U19-poikien EM-lopputurnauksen suhteen Vaasassa ja Seinäjoella.

Lisäksi Ceferin on nyt tietoinen mittavasta Olympiastadionin remontista ja sen tilanteesta sekä siitä, että Suomi tulee hakemaan 2021 Super Cup -finaalia Olympiastadionille.

- Toin esille myös Palloliiton huolen nk. Competitive Balance -kehityksestä Euroopassa, Lahti kertasi tapaamista.

• Palloliitto