Palloliitto ja Rantalainen yhteistyöhön

Suomen Palloliitto ja Rantalainen Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen.

Yhteistyön tavoitteena on molemminpuolinen halu tukea ja kehittää seurojen taloushallintoa.

- Yhteistyön aloitus Palloliiton kanssa on meille todella iloinen asia. Yhteistyöstämme tulee monipuolinen ja toivomme rakentavamme parempaa taloushallintoa koko urheilukenttään, kertoo Jussi Ala-Risku, Rantalaisen asiakkuusjohtaja.

Palloliiton talouspäällikkö Jonna Vaarnanen näkee nyt solmitun yhteistyösopimuksen tarjoavan runsaasti mahdollisuuksia koko suomalaiselle jalkapalloperheelle.

- Rantalainen on meille erinomainen taloushallinnon kumppani ja tilitoimisto, jolla on ensiluokkainen yhdistysosaaminen taloushallinnon saralla. Sen lisäksi Rantalainen tulee jatkossa tarjoamaan myös jalkapalloseuroille asiantuntemusta ja kokonaisvaltaisia palveluratkaisuja taloushallinnon osalta, Vaarnanen sanoo.

Rantalainen on yli 850 taloushallinnon ammattilaisen yhtiö, joka tuottaa yritys- ja yhteisöasiakkaille lähes kaikkia taloushallinnon palveluja. Tavoitteenamme on olla edelläkävijänä taloushallintoalalla ja tarjota alan ammattilaisille paras työpaikka Suomessa. Rantalainen haluaa olla mukana urheiluseurojen arjessa ja visiona on olla paras paikallinen taloushallinnon kumppani.

Suomen Palloliitto on harrastajamäärältään Suomen suurin urheilun lajiliitto, joka vastaa maamme jalkapallo- ja futsaltoiminnasta ja sen kehittämisestä. Suomessa on jo 140 000 rekisteröityä pelaajaa ja jalkapallon kanssa on viikoittain tekemisissä noin 500 000 suomalaista. Palloliitto on liiton historian suurimman organisaatiouudistuksensa loppusuoralla ja uusi organisaatio aloittaa toimintansa 1.1.2020.

• Palloliitto