Palloliitto hakee valmennuskeskuksen päällikköä Jyväskylään

• Maajoukkueet

Suomen Palloliitto jatkaa ainutlaatuista panostustaan valmennusosaamisen kehittämiseen sekä kotimaisen pelaajakehityksen tutkimus- ja kehitystyöhön.

Palloliitto hakee
VALMENNUSKESKUKSEN PÄÄLLIKKÖÄ JYVÄSKYLÄÄN
Keski-Suomen valmennuskeskukseen määräaikaiseen työsuhteeseen (31.12.2020 asti).

Keski-Suomen valmennuskeskuksen toiminnan johtamisesta ja kehittämisestä vastaavana henkilönä olet keskeisessä asemassa Palloliiton panostaessa kotimaiseen pelaajakehitykseen enemmän kuin koskaan.

Päävastuualueinasi ovat kehittymisen seurantaprosessien johtaminen ja kehittäminen, johon kuuluvat tapahtumien organisointi ja toteutus, seurakäynnit ja valmentaja- sekä valmennuspäällikkökoulutukset. Lisäksi olet vahvasti tukemassa Palloliiton koulutustoimintaa, paikallista sidosryhmätyötä sekä tutkimus- ja kehitystyötä paikallisella tasolla Kilpa- ja huippu-urheilun tutkimuskeskuksen KIHU:n sekä Jyväskylän yliopiston liikuntatieteellisen tiedekunnan kanssa.

Odotamme sinulta yhteistyökykyä keskeisten sidosryhmien, Jyväskylän kaupungin ja yliopiston, Kilpa- ja huippu-urheilun tutkimuskeskuksen, Palloliiton alueellisten ja valtakunnallisen valmennuskeskusten sekä muiden yhteistyökumppaneiden suuntiin. Lisäksi sinulla on ote Keski-Suomen alueen elinkeinoelämään ja pystyt jalostamaan alueella olevaa asiantuntijaosaamista valmennuskeskuksen kehittämiseksi suomalaisen pelaajakehityksen huippuyksiköksi. Ammattitaidollasi tuot uusia näkökulmia ja innostusta suomalaiseen jalkapalloon.
Hakijalta odotetaan ylempää korkeakoulututkintoa ja valmennusosaamisen kehittämisen tuntemusta. Asiantuntemus tutkimus- ja testaustyössä, nuorten kansainvälisen jalkapallon toimintaympäristön tunteminen sekä aikaisempi kokemus valmentajakoulutuksesta katsotaan eduksi. Omaat hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot, hallitset molemmat kotimaiset kielet, sekä pystyt kommunikoimaan sujuvasti myös englanniksi.

Lisätietoja tehtävästä saat Palloliiton pelaajakehityspäällikkö Hannu Tihiseltä (puh. +358 50 3099 345) torstaina 2.11. klo 9-10.

Jos tunnet olevasi valmis haasteeseen ja tunnistat itsesi edellä esitetystä, lähetä cv:si, vapaamuotoinen hakemuksesi ja palkkatoiveesi otsikolla ”Valmennuskeskuksen päällikkö” maanantaihin 6.11.2017 klo 24.00 mennessä sähköpostitse: hakemukset(a)palloliitto.fi

• Valmentajat
  • pelaajakehitys