Palloliitto hakee urheilutoiminnan kehitysyksikön päällikköä

Palloliitto hakee palvelukseensa urheilutoiminnan kehitysyksikön päällikköä vastaamaan Palloliiton tutkimus- ja kehitystoiminnasta.

Palloliitto on keskellä suurta muutosta, ja tahdomme tiimiimme ennakkoluulottomia, näkemyksellisiä ja rohkeita tekijöitä. Osana Seurojen Palloliitto -kehityshanketta urheilutoimintomme on organisoitumassa uudelleen ja tällä hetkellä olemme käynnistämässä uutta tutkimus- ja kehitystoimintoamme, Urheilutoiminnan kehitysyksikköä. Sinun tehtävänäsi on toimia Urheilutoiminnan kehitysyksikön tulosvastuullisena päällikkönä. Toimit urheilutoiminnon johtoryhmässä ja raportoit urheilutoimenjohtajalle.

Roolissasi pääset vaikuttamaan tulevan tutkimus- ja kehitystoimintomme rakenteen ja palvelusisältöjen suunnitteluun alusta alkaen. Vuosien 2019-2020 aikana suunnittelet tulevan toimintamallin resursseineen ja palvelukuvauksineen sekä käynnistät toiminnan vaiheittain suunnitelmien mukaisesti.

Katso tarkemmat tiedot tehtävästä täältä >>

Liity joukkoomme äärimmäisen mielenkiintoiseen ympäristöön kehittämään sekä suomalaisen jalkapallon mainetta että itseäsi! Hakuaika päättyy 19.5.2019 klo 23:59. Liitäthän hakemukseesi CV:si liitetiedostona. Huomioithan myös hakemusta tehdessäsi, että hakemus sisältää yhden videohaastattelukysymyksen.

Lisätietoja tehtävästä antavat urheilutoimenjohtaja Hannu Tihinen (+358 50 309 9345) ja henkilöstöpäällikkö Heidi Holopainen (+358 40 540 71 84).

• Palloliitto