Palloliitto hakee seuratoiminnan asiantuntijaa

• Seuratoiminta

Suomen Palloliitto hakee määräaikaiseen työsuhteeseen seuratoiminnan asiantuntijaa. Hakuaikaa on jatkettu 31.10. saakka.

Seuratoiminnan asiantuntijana työskentelet osana Palloliiton seuratiimiä. Raportoit liiton apulaispääsihteerille. Toimipaikkasi on Urheilukadulla Helsingissä.

Puolet työajastasi johdat projektipäällikkönä Euroopan Sosiaalirahaston (ESR) rahoittamaa Hyvää Seuraa -hanketta. Toinen puoli työstäsi koostuu seuratoiminnan kehittämiseen liittyvistä tehtävistä osana alueilta koostuvaa valtakunnallista grassrootstiimiä.

Onnistuaksesi tehtävässä tarvitset:

kokemusta seuran hallinnosta ja seuran kehittämisestä
projektin johtamiseen ja taloushallintoon liittyviä taitoja
hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot (suomi, ruotsi, englanti)
innostusta ja oma-aloitteisuutta
hyvät yhteistyötaidot
hyvät ICT -taidot

Liikunta- ja järjestöhallintoon liittyvä koulutus ja aiempi työkokemus alalta katsotaan hakijalle eduksi. Työ on määräaikainen ja kestää 31.8.2019 saakka. Tavoitteemme on, että voisit aloittaa tehtävässäsi vielä vuoden 2017 aikana.

Jos olet kiinnostunut työtehtävästä ja olet mielestäsi etsimämme henkilö, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja cv:si sekä palkkatoivomuksesi 31.10.2017 mennessä sähköpostilla:

Lisätietoja tehtävästä antavat:
seuratoiminnan asiantuntija Minttu Korsberg, puh. 040 589 3632
apulaispääsihteeri Timo Huttunen, puh. 040 823 5270

Suomen Palloliitto ry – Finlands Bollförbund rf on perustettu vuonna 1907. Suomen Palloliitto on jalkapallon erikoisliitto, joka Kansainvälisen Jalkapalloliiton FIFA:n jäsenenä vastaa maamme kaikesta jalkapallo- ja futsaltoiminnasta ja sen kehittämisestä. Suomen Palloliittoon kuuluvissa noin 930 jäsenseurassa on
noin 140 000 rekisteröityä pelaajaa, joista noin 32 000 on tyttöjä ja naisia.

Hyvää Seuraa  - Nuorten osallistaminen seuratoimintaan -hankkeen toteuttajina toimivat Suomen Palloliitto (päätoteuttaja), Suomen Ammattiin Opiskelevien Liitto SAKKI ry sekä 10 jalkapalloseuraa. Hankkeessa työskentelee yhteensä 15 henkilöä, joista kaksi Palloliitossa (projektipäällikkö ja projektikoordinaattori) ja 13 hankkeen
muissa toteuttajaorganisaatioissa. Hankeen kesto on 1.9.2016-31.10.2018.
  • Palloliitto
  • Kaakkois-Suomi