Palloliitto hakee CRM- & Datapäällikköä

Palloliitto hakee myynnin ja markkinoinnin tiimiin CRM- & Datapäällikköä (äitiysvapaan sijaisuus).

Palloliitto tarjoaa mielenkiintoisen työympäristön markkinoinnin ammattilaiselle, jonka intohimona on data ja analytiikka. CRM- & Datapäällikkönä vastaat Suomen Palloliiton asiakastietojen henkilörekisterin hallinnasta, asiakasdatan käsittelystä ja analysoinnista sekä datalla ohjatun markkinoinnin hyödyntämisestä markkinointistrategian tueksi.

Keskeinen tavoitteesi on CRM:n ja datan laadukas hallinta ja tuloksellinen hyödyntäminen suomalaisen jalkapallon strategisten tavoitteiden saavuttamiseksi tietopohjaisesti.

Tehtävään kuuluu henkilötietojen käsittelyprosessien suorittaminen tietosuojakäytäntöjen mukaisesti, sähköpostimarkkinoinnin toteuttaminen sisältöjen suunnittelusta kirjeiden lähettämiseen sekä markkinointitoimenpiteiden tehokkuuden mittaaminen ja raportointinäkymien teko. Tehtävä on määräaikainen äitiysvapaan sijaisuus (vähintään huhtikuuhun 2020 saakka).

Lisätiedot tehtävästä ja hakuohjeet >>

• Palloliitto