Pääsylippuja Huuhkajien Liechtenstein-otteluun ei tällä hetkellä saatavilla

• Maajoukkueet

Huuhkajat otti tiistaina 15.11. pitkän askelen lähemmäs EM-lopputurnauspaikkaa ja historiallinen lopputurnauspaikka voidaan varmistaa 15.11. Telia 5G Areenalla Helsingissä pelattavassa ottelussa Liechtensteinia vastaan.

Lukuisten kyselyjen johdosta muistutamme, että Suomi-Liechtenstein -ottelu on ollut jo pidempään loppuunvarattu, joten pääsylippuja otteluun ei ole saatavilla. Varatuista kiintiöistä saattaa kuitenkin vapautua pääsylippuja yleiseen myyntiin vielä lähempänä ottelua.

Nämä varauksista vapautuneet liput tulevat myyntiin aiempien EM-karsintojen kotiotteluiden tapaan Ticketmasterin verkkokaupassa >>

Palloliitto tiedottaa erikseen mahdollisesti myyntiin vapautuvista merkittävimmistä pääsylippueristä.

Kesän 2020 EM-lopputurnauksen lipunmyynnin osalta toinen vaihe alkaa joulukuussa 2019. Pääsylippuja tulee tuolloin myyntiin EM-lopputurnauspaikkansa varmistaneiden maiden kannattajille. Tuossa vaiheessa ovat myös tiedossa lopputurnauksen alkulohkot, jotka arvotaan 30.11. EM-lopputurnauksen kaikki pääsyliput myydään keskitetysti Euroopan jalkapalloliitto UEFA:n kautta.

• Huuhkajat