Osallistuminen Huuhkajafanien EM-lopputurnauslippujen arvontaan avoinna 4. - 18.12.

• Maajoukkueet

Huuhkajat sinetöi historiallisen paikan EM-lopputurnauksessa perjantai-iltana ja katseet niin joukkueella kuin faneilla kääntyvät nyt jo ensi kesän lopputurnausta kohti.

Lopputurnauspaikan myötä suomalaiskannattajat saavat oman kiintiönsä EM-lopputurnauksen alkulohkon otteluihin. Ottelustadioneista riippuen kiintiö vaihtelee, mutta kyse on joka tapauksessa useammasta tuhannesta pääsylipusta ottelua kohden.

Tarkempaa tietoa pääsylipuista saadaan 25.11. alkavalla viikolla ja lauantaina 30.11. suoritettavan lopputurnauksen lohkoarvonnan jälkeen myös ottelupaikkakunnat tiedetään tarkemmin.

Lopputurnausmaiden kannattajille pääsyliput tulevat hakuun UEFA:n kautta keskiviikkona 4.12. ja aikaa pääsylippujen ostamisesta kiinnostumisen ilmoittamiseen on 18.12. saakka. Suomen kiintiöstä osa varataan kannattajayhdistys SMJK:n jäsenille, mutta valtaosa kiintiöistä tulee yleisesti haettavaksi.

Kaikki pääsyliput tulevat myyntiin keskitetysti UEFA:n kautta ja koska pääsylippuja hakevia todennäköisesti on enemmän kuin lippuja on tarjolla, hakeneiden kesken suoritetaan pääsylippujen arvonta tammikuussa 2020. Tämä tarkoittaa sitä, että pääsylippuja ei varsinaisesti myydä ennen kuin arvonnan jälkeen niille, jotka osto-oikeuden ovat arvonnan myötä saaneet.

Elämysmatkat käynnistää operaatio Huuhkajanlennon kaikkialta Suomesta

Palloliiton virallisen kumppanin Elämysmatkojen kisamatkapakettien ennakkovarausvaihe on jo nyt käynnissä. Elämysmatkojen kautta voi varata matkapaketit suorilla tilauslennoilla usealta eri lähtöpaikkakunnalta. UEFAn lippuarvonnan ratkettua ennakkovarauksen tehneet voivat vahvistaa oman matkansa juuri siihen Huuhkajien otteluun johon lipun on saanut. Ennakkovarauspaikkoja on saatavilla rajallinen määrä. Otteluliput voi kuitenkin hankkia siis ainoastaan UEFA:n kautta. Lisätietoja matkoista: www.elamysmatkat.com.

Pyydämme jo lopputurnausmatkaa suunnitellessa huomioimaan, että Palloliitto ei myy tai välitä pääsylippuja EM-lopputurnaukseen ja myös sen, että mahdollisesti markkinoilla myytävät matkapaketit, jotka sisältävät myös pääsylipun otteluihin, eivät ole UEFA:n sääntöjen mukaisia.

• Huuhkajat