MuSa kohtaa Jazzin kenraaliharjoituksessaan

• Jalkapallosarjat

Porilaista futisfania hellitään vielä ennen pääsiäistä. Hienossa kelissä klo 16 alkavassa paikallispelissä MuSa sekä paikallisvastustaja FC Jazz kohtaavat tekonurmella. Kyseessä on kauden toistaiseksi viimeinen paikallispeli ja paikalle toivotaan runsasta yleisöä.

MuSan päävalmentaja Ville Ulanen lähtee peliin hyvillä mietteillä.

- Harjoituskausi on sujunut meidän osalta hyvin ja peleissä on pääsääntöisesti pystytty tekemään niitä asioita joita olemme suunnitelleet. Vastustajamme on pelannut harjoituskauden hyvin niin pelillisesti kuin tuloksellisesti. Me tähtäämme tänään siihen että saamme pelillistä hiontaa tehtyä ja tuoreessa muistissa on ne asiat, joilla Jazz meidät viimeksi kaatoi. Pienten vammojen vuoksi muutama pelaaja joutuu olemaan sivussa. Tämä on viimeinen ikkuna pelaajille ennen kauden alkua näyttää osaamistaan ja miten he sitoutuvat pelisuunnitelmaan. Olen tyytyväinen joukkueen tekemiseen tällä hetkellä. Asiat vaativat kuitenkin jatkuvaa kehitystä läpi kauden ja uskon meidän olevan oikealla tiellä, Ulanen kertoo MuSan sivuilla.

Joukkue sai iloisia uutisia kun joukkueen mukana jo jonkun aikaa harjoitellut Taiki Kagayama solmi seuran kanssa kauden kestävän sopimuksen. Kagayama on jo sarjaan pelikelpoinen ja iso palanen tässä joukkueessa. Hän on sopeutunut joukkueeseen erittäin hyvin ja joukkueen keskuudessa erittäin pidetty persoona. Hän tuo joukkueeseen nopeutta, oveluutta ja vaarallisuutta.

• MuSa