Motonet Palloliiton pääyhteistyökumppaniksi

• Jalkapalloharrastus

Motonet ja Suomen Palloliitto ovat solmineet nelivuotisen yhteistyösopimuksen, jonka myötä Motonetista tulee yksi Palloliiton pääyhteistyökumppaneista.

Sopimuksen myötä Motonet on vahvasti mukana myös tiistaina 4.12. julkistetussa Sukupolvien Unelma -hankkeessa, joka tähtää suomalaisen jalkapallon menestyksen ja olosuhteitten parantamiseen kaikilla tasoilla.

Motonet haluaa olla mukana tukemassa suomalaista jalkapalloa kokonaisuutena ja erityisesti parantaa harrastusmahdollisuuksia juniori- ja ruohonjuuritasolla.

− Tavoitteenamme on auttaa olosuhteiden ja toiminnan kehittämisessä niin, että kynnys jalkapallon harrastamiseen olisi mahdollisimman matala. On hienoa olla osana suurta jalkapalloperhettä nostamassa jalkapalloa koko kansan lajiksi aina pelaajista katsomoihin asti, kertoo Motonet Oy:n toimitusjohtaja Antti Tiitola.

Palloliiton puolelta yhteistyön alkamista tervehditään ilolla.

- Jo neuvottelujen aikana huomasimme sen innostuksen, joka Motonetilla on ja yrityksen tavoite innostaa ihmisiä liikunnallisen ja terveen elämän pariin sopii erinomaisesti meidän omiin tavoitteisiimme. Olemme todella tyytyväisiä tästä sopimuksesta ja uskomme yhteistyön osoittautuvan erittäin hedelmälliseksi molempien osapuolien kannalta, Palloliiton myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis sanoo.

Lisätietoja:
Motonet Oy, toimitusjohtaja Antti Tiitola, p. 050 648 72, [email protected]
Suomen Palloliitto, myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Varis, p. 040 513 6100, [email protected]

Motonet on suomalainen perheyritys, jolla on yhteensä 33 tavarataloa, joista 32 sijaitsee Suomessa ja yksi Virossa Tallinnassa. Ne myyvät autojen ja moottoripyörien varaosia ja -tarvikkeita, työkaluja, veneily- ja kalastustarvikkeita sekä kodin- ja vapaa-ajantuotteita. Motonetin liikevaihto tilikaudella 2017 oli n. 300 miljoonaa euroa ja yhtiön palveluksessa on n. 1500 henkilöä. Motonet kuuluu Broman Group -konserniin.

www.motonet.fi
#unelmatalkoot

Suomen Palloliitto on harrastajamäärältään Suomen suurin urheilun lajiliitto. Suomen Palloliittoon kuuluvissa lähes 1 000 jäsenseurassa on yli 140 000 rekisteröityä pelaajaa. Kaikkiaan jalkapallon kanssa on viikoittain tekemisissä noin 500 000 suomalaista.