Miesten Suomen Cupin finaalin pääsyliput myyntiin 28.5. / Biljetterna till finalen i herrarnas Finländska Cup släpps den 28 maj

• Jalkapallosarjat

Miesten Suomen Cupin finaalissa kohtaavat IFK Mariehamn ja Ilves Wiklöf Holding Arenalla Maarianhaminassa lauantaina 15.6. kello 16.00. Pääsyliput finaaliin tulevat myyntiin tiistaina 28.5.

Pääsyliput ovat ennakkomyynnissä Ticketmasterin verkkokaupassa ja myyntipisteissä. Lisäksi pääsylippuja voi ostaa Ahvenanmaalla ennakkoon tiistaista 4.6. lähtien seuraavissa myyntipisteistä: Ombudet Maxingessä, Totte På Hörnet ja Mattssons Godbyssä.

Ennakkoon myynnissä on pääsylippuja kolmessa hintakategoriassa sekä erilliset kannattaja- ja joukkueliput, joita voi hankkia ainoastaan ennakkoon. Lisätiedot pääsylipuista >>

Wiklöf Holding Arenalla istumapaikat ovat numeroimattomia niin pääkatsomossa, lisäkatsomossa kuin seisomakatsomossakin. Koska ottelu on Suomen Palloliiton järjestämä, IFK Mariehamnin kausikortit, vapaaliput tai muut IFK-liitännäiset alennukset eivät ole voimassa.

*****

Finalen i herrarnas Finländska Cup spelas mellan IFK Mariehamn och Ilves på Wiklöf Holding Arena i Mariehamn lördagen den 15 juni kl. 16.00. Biljetterna till finalen släpps tisdagen den 28 maj.

Biljetter kan köpas på förköp hos Ticketmasters webbutik och biljettombud. Dessutom kommer det att finnas möjlighet från och med tisdag 4 juni att köpa biljetter på förköp på Ombudet i Maxinge, Totte På Hörnet på Torggatan och Mattssons i Godby på Åland.

På förhand säljs biljetter i tre priskategorier samt separata supporter- och lagbiljetter, som kan köpas endast på förköp. Mer info om biljetterna >>

På Wiklöf Holding Arena är det fri placering på huvudläktare, extra läktare och ståplatser. Eftersom Finlands Bollförbund arrangerar matchen gäller inte IFK Mariehamns olika säsongskort, fribiljetter eller andra IFK-relaterade rabatter.

Uutisesta korjattu virheellinen päivämäärä lipunmyynnin aukeamisesta.