Miesten Suomen Cup 2019 pelataan uudistuneena

• Jalkapallosarjat

Palloliiton liittohallitus hyväksyi kesäkuussa miesten Suomen Cupin 2019 säännöt ja ilmoittautuminen kilpailuun avataan sarjakauden 2018 päätyttyä *

Suomen Cup uudistuu vahvasti tulevalle kaudelle ja mukaan uutena kilpailuna tulee Kakkosen Cup, joka toimii samalla yhtenä väylänä Suomen Cupin varsinaiseen kilpailuun.

Cupin ottelut niin Veikkausliigajoukkueitten kuin Ykkösen joukkueitten karsintojen sekä Kakkosen Cupin osalta alkavat tammikuussa 2019 ja ensimmäisen vaiheen arvonnat suoritetaan kilpailun ilmoittautumisen päättymisen jälkeen. Ilmoittautumisen avautumisesta tiedotetaan tarkemmin myöhemmin.

Miesten Suomen Cupin ja Kakkosen Cupin säännöt 2019 >>

Lue lisää Suomen Cupin uudistuksista >>

* Uutista päivitetty. Ilmoittautuminen alkaa, kun joukkueitten kauden 2019 ovat selvillä sarjakauden 2018 päättymisen jälkeen.