llmoittautuminen futsalkauden sarjoihin 2019-2020 on jatkettu 25.9 asti

Läntisen alueen tulevan kauden futsalsarjoihin voi ilmoittautua vielä 25.9 asti.

llmoittautuminen futsalkauden sarjoihin 2019-2020

Seurojen Palloliittoliitto hankkeen tavoitteena on toimintatapoja ja organisaatiorakenteita uudistamalla tehostaa jäsenseuroille tarjottavia palveluita sekä lisätä nykyisen palveluorganisaation toiminnan vaikuttavuutta koko maan alueella hyödyntämällä aiempaa joustavammin koko henkilöstön osaamista nykyisiä aluerajoja laajemmin.
    Tulevalla futsalkaudella nykyiset Länsi-Suomen, Tampereen, Vaasan ja Keski-Pohjanmaan piirit muodostavat Läntisen alueen. Piirien nykymuotoinen toiminta lakkaa 31.12.2019.

Ilmoittautuminen futsalkaudelle 2019-2020 on nyt avattu ja jatkuu 25.9. saakka.

Ilmoittautumiset Länsi Futsal 2019-2020:n sarjoihin on tehtävä TASOsta seurakäyttäjänä.

1) Jos ilmoitettava joukkue on pelannut jo aiemmin futsalsarjaa ja se löytyy TASOsta.

Seurakäyttäjän PalloID-kirjautumisen jälkeen valitkaa "Seurat-laatikosta" seuranne ja sen jälkeen vasemmalta ”Joukkueet” -välilehti. Valitkaa aukeavasta listasta oikea joukkue, jonka haluatte ilmoittaa sarjaan. Ilmoittautuminen tapahtuu kohdasta ’Ilmoittaudu’ valitsemalla vaihtoehdon ”Länsi Futsal 2019-2020” ja sen jälkeen aukeavasta alasvetovalikosta oikea sarja joukkueelle.
    P/T11 ja nuorempien sarjassa tulee lisäksi valita joukkueen tasoluokitus (Taso 1 enemmän ja Taso 2 vähemmän pelanneet).
    Joukkueen yhteystiedot kannattaa tarkistaa ”Joukkuetiedot” -välilehdeltä.
    Jalkapallojoukkuetta ei voi ilmoittaa futsalsarjaan.

2) Jos ilmoitettavaa joukkuetta ei ole vielä TASOssa

Seurakäyttäjän PalloID-kirjautumisen jälkeen valitkaa "Seurat-laatikosta" seuranne ja sen jälkeen vasemmalta ”Joukkueet” -välilehti. Valitkaa ”Lisää joukkue Länsi Futsal 2019-2020”. Valitkaa sitten alasvetovalikosta sarja, johon joukkue ilmoittautuu ja tarkistakaa vielä joukkueen nimi.
    Joukkueen yhteystiedot kannattaa tarkistaa ”Joukkuetiedot” -välilehdeltä.
    Lisätkää joukkueelle yhteyshenkilö seuranne taustahenkilöistä. Kun lähetätte ilmoittautumisen, lähtee lisätyn yhteyshenkilön sähköpostiin vahvistusviesti.

Sarjat ja lohkot pyritään muodostamaan aiempien vuosien tapaan, huolimatta siitä että eri piirien joukkueet ilmoittautuvat nyt samaan alueeseen (Länsi futsal).

Sarjojen sisällä joukkueet tullaan jakamaan lohkoihin seuraavasti:

• Lohko A Länsi-Suomen piirin joukkueet
    • Lohko B Tampereen piirin joukkueet
    • Lohko C Vaasan ja Keski-Pohjanmaan piirien joukkueet
    • Tarvittaessa lohkot jaetaan alalohkoihin A1, A2, A3 jne.

Sarjoihin ilmoittautuneiden joukkueiden määrästä riippuen sarjatasoja ja ikäluokkia voidaan yhdistää.

P/T8 ja nuoremmat) ilmoittautuminen päättyy muista sarjoista poiketen vasta 15.10.
    Futsalin harrastesarjojen ilmoittautuminen avataan myöhemmin ja niistä tiedotetaan erikseen.

Kaikki Lännen alueen sarjoihin ilmoittautuneet joukkueet löytyvät täältä>>

Sarjatarjotin

P8 Futsal

P7 Futsal

2013

Ilmoittautumisiin liittyvää infoa voi kysyä edelleen nykyisiltä piirien kilpailutoiminnoilta.

• Vaasa