Liittohallitus vahvisti Huuhkajien EM-karsintojen loppusyksyn kotiotteluiden pelipaikat

• Maajoukkueet

Perjantaina 26.4. Lappeenrannassa kokoontunut Palloliiton liittohallitus vahvisti miesten A-maajoukkueen EM-karsintojen kahden viimeisen kotiottelun pelipaikat.

Huuhkajat pelaa EM-karsintojen kolme ensimmäistä kotiotteluaan kesä- ja syyskuussa Ratinan stadionilla Tampereella. Kahdessa viimeisessä kotiottelussa vastassa ovat 15.10. Armenia ja 15.11. Liechtenstein. Molemmat ottelut alkavat kello 19.00.

Liittohallitus vahvisti esityksen mukaisesti Armenia-ottelun pelipaikaksi Veritas Stadionin Turussa ja Liechtenstein-ottelun pelipaikaksi Telia 5G Areenan Helsingissä.

Lipunmyynti Armenia- ja Liechtenstein-otteluihin avataan toukokuussa ja Palloliitto tiedottaa lipunmyynnin avaamisesta erikseen.

Huuhkajien EM-karsinnan kotiavaus Bosnia-Hertsegovinaa vastaan on tällä hetkellä loppuunvarattu, mutta syyskuun kotiotteluihin Kreikkaa ja Italiaa vastaan pääsylippuja on saatavilla. Lisätiedot pääsylipuista EM-karsintojen kotiotteluihin Palloliiton verkkosivuilla >>

• Huuhkajat