Leijona ja Ilves Liittocup-mestareiksi

• Futsal

SPL Tampereen Liittocupin mestaruudet ratkaistiin viikonloppuna Toijalan Monitoimihallilla ja Kauppi Sport Centerissä Tampereella

Miesten cup-finaali pelattiin Toijalassa Leijona Futsalin ja Mad Maxin välillä. Kotijoukkue LeiF vei mestaruuden nimiinsä maalein 7-3. Tauolle siirryttiin Leijonien 3-0 johdossa. Kentän tehokkaimmat pelaajat olivat mestarien Yasar Elbeller (2+2) sekä Mika Jussila (2+1). Mestaruus oli Leijona Futsalille kolmas perättäinen.

Naisten cup-mestaruus ratkaistiin neljän joukkueen turnauksessa. Sunnuntaiaamupäivän välierissä ACE kukisti FC Nokian maalein 5-1 ja Ilves FS nappasi 2-1 voiton Jenni Häklin maaleilla Ylöjärven Ilveksestä. Turnauksen ensimmäisessä sijoitusottelussa kolmannesta sijasta jouduttiin ratkaisu hakemaan 10m.rankkareilla, kun FC Nokian ja YIöjärven ottelu päättyi varsinaisella peliajalla tasan 5-5. Tiina-Maija Kurtti heilutti ottelussa FC Nokian maaliverkoja tyylikkäällä hattutempulla. Pilkkukisassa voiton vei lopulta Ylöjärven Ilves.

Finaalissa Ilves FS nollasi paikallisvastustaja ACE:n 4-0 voitolla. Ottelun kaikki maalit nähtiin vasta pelin viimeisellä kymppiminuuttisella. Mestareiden kaksi ensimmäistä maalia viimeisteli Maria Mäntylä.

Liittocup-mestarit 2018-19: Leijona Futsal ja Ilves FS

kuvat: Leijona Futsal ja Jani Virolainen/Ilves FS

Aiempi uutinen

Futsalin Liittocupin finaalit pelataan tulevana viikonloppuna

Miesten finaalissa kohtaavat Leijona Futsal ja Mad Max

SPL Tampereen miesten ja naisten Futsal-Liigojen ja Futsal-Ykkösten joukkueet ratkaisevat perinteiset Liittocupin mestaruudet tulevana viikonloppuna.Miesten finaali pelataan Akaassa Toijalan monitoimihallilla lauantaina 22.9. klo 15.00. Loppuottelussa kohtaavat hallitseva Liittocup-mestari ja viime kauden Futsal-liigafinalisti Leijona Futsal, joka saa vieraakseen valkeakoskelaisen Futsal Mad Maxin.Välierissä Leijona Futsal kaatoi Ilves FS:n 7-2. MadMax puolestaan kukisti PP-70:n 10m-ratkaisupotkukilpailun jälkeen. Ottelun varsinainen peliaika päättyi tasan 2-2.

Naisten lopputurnauksessa mukana neljä joukkuetta

Naisten Liittocupin mestari ratkeaa sunnuntaina 23.9. Tampereen Kauppi Sports Centerissä pelattavassa neljän joukkueen lopputurnauksessa. Välierissä kohtaava ACE ja FC Nokia. Toisen välieräparin muodostavat Ylöjärven Ilves ja Ilves FS. FC Nokia selvitti tiensä loppuotteluihin kukistamalla naisten Futsal-Ykköseen nousseen MadMaxin maalein 3-2. Muut välieräjoukkueet pääsivät liigajoukkueina suoraan taistelemaan cup-pokaalista.

Lopputurnaus alkaa klo 10:30 pelattavalla FC Nokia – ACE -ottelulla. Ilvesten välinen välieräottelu vihelletään käyntiin klo 12:30. Turnauksen 2.kierroksella välierien häviäjät kohtaavat klo 15:00 ja finaali alkaa klo 17:00.  Yleisöllä on vapaa pääsy naisten lopputurnaukseen.

Miesten Liittocup 2018-2019

Naisten Liittocup 2018-2019