Länsi-Suomen piirin kevätkokous

Aika: lauantai 21.4.2018 klo 13.00 -

Paikka: Veritas Stadion (St. Patrick´s pub 3. krs.), Hippoksentie 6, Turku
    - valtakirjojen tarkastus sekä kahvitarjoilu klo 12.15 alkaen

Huom! Kokouksen jälkeen on mahdollisuus jäädä seuraamaan Veikkausliigan paikallisottelua FC Inter – TPS (ottelu alkaa klo 16.00). Pyydämme seuraanne ilmoittamaan kokousosallistujanne viimeistään pe 13.4.2018 (p. 02 515 1924 tai mari.jappila(a)palloliitto.fi).
    Ilmoittautumisessa tulee kertoa:
    - seuran kokousosallistujan nimi (nimet) ja
    - varataanko pääsylippu Veikkausliigan otteluun.
    Ilmoittautuminen on tärkeää pääsylippujen tilaamisen vuoksi ja riittävien tarjoilujen ja kokousmateriaalien varmistamiseksi

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus.

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi (2) pöytä­kirjan tarkastajaa ja kaksi (2) ääntenlaskijaa.

3. Todetaan kokouksen laillisuus.

4. Tarkastetaan edustajien valtakirjat ja todetaan kokouksessa edustettuna olevat äänimäärät.

5. Käsitellään piirin edellisen vuoden toimintakertomus, tilit ja tilintarkastajan lausunto sekä vahvistetaan tilinpäätös.
    Toimintakertomusesitys löytyy täältä.

6. Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä piirihallitukselle ja muille tilivelvollisille.

7. Päätetään ehdollepanotoimikunnan nimeämisestä valmistelemaan piirin syyskokouksen henkilövalintoja.

8. Yleiskeskustelua ja ilmoitusasiat.
    Mm.
    * Katsaus liittokokouksen päätökseen uuteen hallinto- ja toimintamalliin siirtymisestä v. 2020.
    * SPL:n pääsihteeri Marco Casagranden ajankohtaiskatsaus.

9. Kokouksen päättäminen.

Tervetuloa!

Piirihallitus

Piirin sääntöjen mukaisesti seuran äänimäärä kevätkokoukseen muodostuu edellisen vuoden 31.10. pelipassimäärän mukaan. Äänimäärälista ja valtakirjalomake tämän kokouskutsun liitteenä.
    Seuralla on oikeus lähettää kokoukseen yksi (1) edustaja kutakin ääntä kohden. Edustajalla (edustajilla) pitää olla seuran antama yhteinen valtakirja, jossa mainitaan edustajan nimi (edustajien nimet) ja seuran äänimäärä. Kukin henkilö voi edustaa vain yhtä seuraa.

• Länsi-Suomi