Länsi-Suomen piiri palkitsi olosuhdekehityksestä Respect -palkinnoilla

• Alueuutiset

Peimari United rakensi komean katsomon ja Pargas IF harjoituskeskuksen.

SPL Länsi-Suomi palkitsi FC Inter – HJK Veikkausliigaottelun tauolla Respect –palkinnoilla kaksi hienoa olosuhdetekoa.

Peimari United ja rakennuttajana Peimari-Areena Oy rakensivat 500-paikkaisen katetun katsomon Sauvon OP-HakkisPaanan kentän laidalle. Työt tehtiin valtaosin talkoina ja pääasiassa Peimari Unitedin seuraväen toimesta, mutta mukana talkoissa oli paljon myös jo eläkkeellä olevaa paikallista urheiluväkeä.

Hienossa katsomossa on kuppipenkit seuran väreissä sekä mm. asianmukaiset kioski ja aitiotilat.

Palkintoa olivat ottamassa vastaan hankkeen puuhamiehistä Peimari Unitedin puheenjohtaja Olli Dahl ja vahvasti talkootehtävissä kunnostautuneet Yrjö Ahonen ja Marko Eerikäinen.

Marko Eerikäinen, Olli Dahl ja Yrjö Ahonen

Paraisilla puolestaan avattiin keväällä komea koko yleisseuran harjoituskeskus, PIF-Center. Myös PIF-Centerin synnyssä mittava talkootyö näytteli isoa roolia.

PIF-Centerissä on liikunta- ja muitakin tiloja moneen makuun ja lajiin. Harjoituskeskuksesta löytyvät hienot puitteet mm. sisäpalloiluun ja voimisteluun, yhtä lailla kuin kokoustilat monilajiseuran kokoustarpeisiin. Jalkapallon talviharjoitteluun on PIF-Centerissä tekonurmipintainen pressuhalli, jossa seuran vajaan 300 pelaajan kelpaa harjoitella. PIF-Center on hieno Pargas IF:n koti.

Piirin myöntämää Respect –palkintoa olosuhdekehityksestä olivat Pargas IF:sta vastaanottamassa Piffenin puheenjohtaja ja PIF-Center Kiinteistöosakeyhtiön puheenjohtaja Folke Lindström sekä talkooväen ”ykköshahmo” Ralf Mattsson.

Ralf Mattsson ja Folke Lindström

Lisää kauden palkittavia, myös olosuhdekehityksestä, julkistetaan ja palkitaan syksyn aikana eri tilaisuuksissa ja myös talvella Satakunnan ja Varsinais-Suomen Urheilugaaloissa.

• Länsi-Suomi