Lääkintävaliokunta kokoontui huhtikuun lopussa – päätettiin täydentää jäsenistöä

Palloliiton lääkintävaliokunta kokoontui kevään toiseen kokoukseensa huhtikuun lopussa.

Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia teemoja: maa- ja liigajoukkueiden lääkäreiden ja fysioterapeuttien koulutus, lahjoitusdefibrillaattoreiden sijoitus sekä seuralisenssien säännöt. Kokouksessa pohdittiin myös osallistumista hengitystietutkimukseen sekä turvaseminaariin sopivia koulutusteemoja.

Valiokunta oli myös saanut ehdotuksen täydentää asiantuntijajäsenistöään. Kokouksessa sovittiin, että sen sijaan että täydennettäisiin valiokuntaa yhden henkilön ehdotuksen perusteella, tarjotaan mahdollisuutta tulla mukaan valiokunnan jäseneksi avoimesti kaikille fysioterapeuteille, osteopaateille tai vastaavan koulutuksen käyneille, joilla on kokemusta jalkapallosta ja innostusta valiokuntatyöskentelyyn.

Jos koet olevasi sopiva henkilö ja sinua kiinnostaa valiokuntatyöskentely, niin lähetäthän CV:si [email protected] osoitteeseen 18.6. mennessä. CV:n lisäksi kerrothan myös mikä on motivaatiosi hakea mukaan valiokuntaan.

Palloliiton lääkintävaliokunta kokoontuu neljä kertaa vuodessa. Tämän lisäksi joitakin asioita saatetaan hoitaa sähköpostitse kokousten välissä. Työskentelystä ei makseta palkkiota, matkakulut ja päivärahat maksetaan verottajan ohjeiden mukaisesti. Valiokunnassa on puheenjohtajan lisäksi viisi jäsentä ja asiantuntijajäseniä.

• Palloliitto