Kuukauden toimija Uusimaa - Riikka Korhonen, KyIF

• Seuratoiminta
  • Jalkapalloharrastus
  • Alueuutiset

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Elokuun palkittu on Riikka Korhonen - KyIF

Riikka on toiminut aktiivisesti KyIF:n jalkapallojaoston puheenjohtajana ja seura on ollut  mukana mm. viestinnän valmennuksissa ja laatujärjestelmässä. Nyt KyIF, MasKi ja ACK ovat päättäneet yhdistää voimansa ja uusi seura (FC Kirkkonummi) aloittaa toimintansa vuoden 2019 alussa. Riikka on ollut yhdessä MasKi:n ja ACK:n aktiivien kanssa luomassa uutta suuntaa kirkkonummelaiseen jalkapalloon. Seurojen yhdistäminen herättää myös valtakunnallista kiinnostusta.

Palkintona Riikalle kahden hengen illallinen. Kiitos ja kumarrus samalla myös kaikille seuran aktiiveille sekä MasKi:n ja ACK:n aktiiveille.

KyIF
Lue lisää vapaaehtoistyöstä ja aiemmin palkituista

• Uusimaa