Kuukauden toimija Uusimaa - Petteri Kleemola, LePa

• Jalkapalloharrastus
  • Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Huhtikuun palkittu on Leppävaaran Pallon Petteri Kleemola

Petteri on toiminut pitkään Leppävaaran Pallossa mm. hallitustyössä. Tällä hetkellä hän on Leppävaaran jalkapallohalli Oy:n hallituksen puheenjohtaja. Petteri on omalla panoksellaan ollut vahvasti vaikuttamassa oman hallin rakentamiseen sekä laajemmin seuran kehitykseen. Tuoreimpana seuran saavutuksena on valmistunut oma kotipesä, toimisto- ja neuvottelutilat, kentän yhteyteen. Petteri toimii myös FC Espoon hallituksessa toista vuotta

Palkintona Petterille kahden hengen illallinen. Kiitos ja kumarrus samalla myös kaikille LePa:n aktiiveille.

LePa ja FC Espoo

Lue lisää vapaaehtoistyöstä ja aiemmin palkituista

Taneli Haara, 0408280746
Kehityspäällikkö