Kuukauden toimija Uusimaa - Mika Kaihoniemi

• Seuratoiminta

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Maaliskuun palkittu on hankolainen Mika Kaihoniemi, By Night

Mika on todellinen jalkapallomies. Aktiivi, joka on toiminut mm. juniorivalmentajana ja vaikuttanut hankolaisessa jalkapallossa. Viimeiset lähes 10 vuotta hän on pyörittänyt esimerkillisellä tavalla aikuisten naisten harrastetoimintaa By Night:ssa. Hän on tehnyt pyyteetöntä ja kekseliästä työtä tarjoamalla mahdollisuuden monipuoliseen jalkapallotoimintaan ja sosiaalisen toimintaan. By Night vietti viime vuonna 40-vuotisjuhliaan. Upean videon seuran historiasta löydät täältä. By Night Ladies on mahdollista bongata useista harrastefutistapahtumista.

Palkintona Mikalle kahden hengen illallinen. Kiitos ja kumarrus

Lue lisää vapaaehtoistyöstä ja aiemmin palkituista

​Taneli Haara, Kehityspäällikkö

• Uusimaa