KuPS:n Ojala kehui pelaajiensa esitystä

• Jalkapallosarjat

Kuopion Palloseura päätti ensimmäisen liigakautensa iloisissa voittotunnelmissa. Jyväskylän Pallokerho kukistui Savon Sanomat Areenalla pelatussa sarjakauden päätösottelussa maalein 3-0.

KuPS esitti jälleen hyvää peliä voittaen ansaitusti oman kotiyleisön edessä. Hyökkääjä Gentjana Rochi viimeisteli ensimmäisellä puoliajalla kaksi osumaa kasvattaen tämän kauden maalimääränsä 12:een. Hyökkääjä Aino Kröger viimeisteli loppulukemiksi 3-0 vauhdikkaasta läpiajosta. Kröger teki tämän kauden kahdeksannen liigamaalinsa.

Viides sija on hyvä saavutus nuorekkaalle nousijajoukkueelle ja pitkä pelikausi päätettiin iloisissa tunnelmissa.

- Se mitä me tänään pelissä haluttiin, se toimi täydellisesti. Meidän prässi toimi erinomaisesti. Me olimme parempi joukkue ja ansaitsimme voittaa. Tämä oli ehjin esityksemme tällä kaudella ja olen tosi tyytyväinen, päävalmentaja Ollipekka Ojala iloitsi kuopiolaisten sivuilla.

- Viides sija on aika oikeutettu ja tyydyttävä kaikkiin lähtökohtiin nähden. Fiilis on tosi hyvä ja odottavin mielin me jo lähdetään ensi kauteen. Mukava on jatkaa tätä hienoa prosessia ja tämä voitto toi meille lisää positiivisuutta. Iso kiitos pelaajille, 11 kuukautta tässä on tehty hommia, Ojala kiittelee uutteraa pelaajistoaan.

• KuPS Naiset