Keski-Suomen Piirin kevätkokous käynnisti valmistautumisen Seurojen Palloliittoon

SUOMEN PALLOLIITON KESKI-SUOMEN PIIRIN KEVÄTKOKOUS JÄRJESTETTIIN TIISTAINA 27.03.2018 PIIRIN KOULUTUSTILA ATEENASSA

Piirin kevätkokous pidettiin koulutustila Ateenassa. Paikalla oli 11 kokousedustajaa 9 seurasta. Kokousedustajilla oli käytössä yhteensä 44/135 ääntä. Kokouksen avauspuheenvuorossa piirin puheenjohtaja Tom Nevanpää esitteli viime vuoden toimintaa ja Seurojen Palloliitto hanketta. Kokouksessa hyväksyttiin 2017 toimintakertomus, vahvistettiin tilinpäätös ja myönnettiin hallitukselle sekä muille tilivelvollisille vastuuvapaus. Kevätkokous valtuutti piirin hallituksen sopeuttamaan piirin toiminta Seurojen Palloliitto kehityshankkeen edistymisen vaatimalle tasolle ja toteuttamaan muutoksen vaatimat toimenpiteet sekä valmistelemaan tarvittavat sääntö- ja toimintasuunnitelmamuutokset esiteltäväksi piirin syyskokoukselle.

Lisätiedot:

kehitysjohtaja Ali Kangas-Hynnilä, ali.kangas-hynnila(at)palloliitto.fi