Keski-Suomen piiri järjestää seurojen puheenjohtajatapaamisen ma 16.4.

Hyvä puheenjohtaja,

Kutsumme sinut tai nimeämäsi seuran edustajan Suomen Palloliiton Keski-Suomen Piirin seurojen puheenjohtajatapaamiseen maanantaina 16.04.2018 klo 17.00-19.00, piiritoimiston kokoustila Ateenaan (Onkapannu 2, 40700 Jyväskylä).

Aiheet:

1. Seurojen Palloliitto kehityshanke ja sen vaikutukset Piirin toimintaan.

Liittokokous päätti 20.1.2018 yksimielisesti, että Suomen Palloliitto siirtyy uuteen hallinto- ja toimintamalliin 2020 esitetyssä aikataulussa. Toimenpiteet käynnistyvät jo vuoden 2018 aikana ja niillä on merkittäviä vaikutuksia nykyisten piirien toimintaan, mm. palvelujen ja henkilökunnan siirtyminen Liiton vastuulle muuttaa rakenteita. Edelleen liittokokous hyväksyi ehdotuksen Suomen Palloliiton uusiksi säännöiksi. Säännöissä piirien asema tulee muuttumaan.

2. Hippos 2020

Uusi Hippos ja jalkapallo tässä projektissa. Paljon on puhetta ja ”juoruja” ilmassa, mutta missä ihan oikeasti mennään, siitä kerrotaan tapaamisessa.

3. Muut asiat

Teillä on mahdollisuus nostaa tässä tilaisuudessa esille koko piirin aluetta tai sen toimintaa koskeva asia ilmoittamalla siitä etukäteen allekirjoittaneelle.

Ilmoittautumiset ma 9.4.2018 mennessä sähköpostilla, ali kangas-hynnila(at)palloliitto.fi

• Keski-Suomi