Keeper Camp syksy 9.-10.9.2018 Kisakallio - Ilmoittaudu mukaan!

• Alueuutiset
  • Seuratoiminta
  • Jalkapalloharrastus

MAALIVAHTI -leiri  Kisalliossa

Suomen Palloliiton Uudenmaan piiri järjestää MAALIVAHTI -leirin tytöille ja pojille 9.-10.9.2018 (SU-MA) Kisakallion Urheiluopistolla. Leiri alkaa sunnuntaina n. klo 12.00 ja päättyy Maanataina n. klo 16.00.

Leiri järjestetään kaksikielisenä (suomi/ruotsi)!

Leiri on tarkoitettu ensisijaisesti 2003-2010-syntyneille tytöille ja pojille. Ohjaajina toimivat Uudenmaan piirin maalivahtikouluttajat ja -valmentajat. Ohjaajia on paikalla vähintään 1/10 osallistujaa kohden.

Kisakallion Urheiluopisto tarjoaa erinomaiset puitteet MAALIVAHTI -leirille. Huonejaot tehdään paikan päällä kaveritoiveiden mukaan.

Ilmoittautuminen tästä linkistä >>

Leirimaksu: 145 €

Sisältäen:
    - Ohjauksen ja opetuksen
    - Majoituksen ja ruokailut
    - PUMA -varustepaketin, johon voit valita seuraavista kaksi eri varustetta:

Pallo / 2 pr pelisukkia / T-paita / MV -hanskat TAI PUMA -peliasun

Osallistujalla täytyy olla voimassa oleva lisenssivakuutus tai Palloliiton hyväksymä oma tapaturmavakuutus!

HUOM! Ilmoittautumisessa tarvittavat tiedot: nimi, seura, syntymäaika, osoite sekä huoltajan nimi sekä puhelinnumero.

Tervetuloa!

• Uusimaa