Kauden 2020 pelipassit ja vakuutukset

• Seuratoiminta
  • Jalkapalloharrastus

Kauden 2020 pelipassien ja vakuutuksien myynti alkoi 1.12.2019.

Tulevan kauden myynti alkoi sunnuntaina 1.12.2019. Pelipassien ja vakuutuksien ostaminen tapahtuu aiempien vuosien tapaan Pelipaikka-järjestelmän kautta.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa löydät apua kokonaan uusitusta Pelipaikan tukipalvelusta (tuki.palloliitto.fi), johon on koottu ohjeita ja tukipyyntölomake niin Pelipaikkaan kuin muihinkin palveluihin liittyen. Pelipaikan tukipuhelin ei ole enää käytössä 1.12.2019 alkaen.

Lisätietoa kauden 2020 pelipasseista ja vakuutuksista on koottu Pelipaikan palvelusivulle, mutta tuotteisiin tai niiden hintoihin ei ole tullut muutoksia aiempiin vuosiin verrattuna.

Ainoastaan Aikuisten harrastepassi (10,00€) jää pois ja sen tilalle tulee ilmainen Aikuisten harrasterekisteröinti. Muutoksen taustalla on piirien eri käytäntöjen harmonisointi. Teknisestä syistä aiempaa aikuisten harrastepassia ei pysty suoraan uudistamaan vaan uudistaminen tulee tehdä valitsemalla "Lisää pelaajarooli" (kts. ohjeet).

1.12.2019 jälkeen ostettu pelipassi on voimassa ostohetkestä aina ensi vuoden loppuun (31.12.2020) asti. Pelipassi ja vakuutus kannattaa siis uusia hyvissä ajoin joulukuun aikana.

Muistutuksena, että kilpailumääräysten mukaisesti vakuutusturva on pakollinen kaikilla nuorilla pelaajilla. Seura on viime kädessä vastuussa pakollisen vakuutusturvan järjestämisestä tai varmistamisesta.

Huomiothan, että mikäli rekisteröinti koskee alle 15-vuotiasta henkilöä, niin yhteystietoihin tulee laittaa täysi-ikäisen huoltajan yhteystiedot (esim. sähköpostiosoite). Rekisteröintien tiedonkäsittelyn perusteena on ensisijaisesti lisenssimaksuun (Pelipassi) perustuva sopimussuhde, jolloin erillistä suostumusdokumenttia ei kerätä Pelipaikasssa.

Päivitetty 12.11.2020

• Kaakkois-Suomi