Katrina Guillou tekee paluun ONS:n väreihin

• Jalkapallosarjat

ONS on solminut kauden 2018 kattavan sopimuksen amerikkalaisen keskikenttäpelaaja Katrina Guilloun kanssa.

Guillou oli mukana ONS:n kokoonpanossa myös kaudella 2016, mutta hän siirtyi tuolloin jo elokuussa Sveitsiin Lugano FF:n riveihin pelaamaan Sveitsin liigaa.

Luganon kauden jälkeen Katrina on harjoitellut Yhdysvalloissa Washington Spirit’s Academy –joukkueen mukana. Guillou saapuu Ouluun huhtikuun alussa, lähes samaan aikaan kuin joukkueen toinen ulkomaalaispelaaja Ode Fulutudilu.

- Katrina tuo kokemusta, nopeutta ja ammattimaisuutta joukkueeseemme, päävalmentaja Kari Koivikko mainitsee seuran sivuilla.

- Mukava saada hänet takaisin joukkueeseen, sillä silloin kun tulin valmentajaksi, hän siirtyi juuri joukkueestamme Sveitsiin. Vaikka en ennättänyt olla Katrinan kanssa samassa joukkueessa, niin seurasin hänen pelaamistaan ja harjoituksia kesän ajan, joten tunnen hänen pelitapansa. Ja tiedän, että tulevalla kaudella Katrinalla on tärkeä rooli joukkueessa. Lisäksi Katrina tuo myös erilaisia vaihtoehtoja joukkueemme hyökkäyspelaamiseen, Koivikko toteaa.

• ONS