Kannusta Mua -turnaukset 2018 valittu

• Seuratoiminta

Palloliitto kampanjoi yhdessä jalkapalloperheen kanssa 7.5.-17.6.2018 Kannusta mua -kampanjalla hyvän ilmapiirin puolesta lasten urheilussa.

Positiivinen ilmapiiri on erittäin tärkeä osa jalkapalloharrastusta ja haluamme yhdessä vaalia ja vahvistaa sitä.

Hakemusten perusteella on valittu 20 turnausta Kannusta mua -turnauksiksi, jossa hyvän ilmapiirin teema nostetaan erityisesti esille ja joille Palloliitto yhdessä Telian kanssa lahjoittaa Kannusta mua -markkinointimateriaalia.

Kannusta mua -turnaukset 2018 >>

Kannusta mua -kampanja tehdään yhdessä ja kaikkien rooli on tärkeä

Vaikka seuranne tuleva tapahtuma ei olisikaan valittujen joukossa, niin ilmoittautukaa kuitenkin mukaan kampanjaan kanssamme ja hyödyntäkää kampanjasivujen materiaalit ja vinkit tapahtumissanne ja nostakaa näin tärkeää teemaa esiin.

Tapoja osallistua on monia ja kaikki roolit – niin pienet kuin suuret – ovat tärkeitä. Näytetään yhdessä isona jalkapalloperheenä, miten iloinen juttu junnufutis on ja miten upeaa toimintaa kentillä pyörii illasta toiseen!