Käcko myönsi Hakan paremmuuden – Tainio iloitsi osumista

• Jalkapallosarjat

Pahasti varamiehisenä Suomen Cupin otteluun lähtenyt FF Jaro ei pystynyt kaatamaan Hakaa, vaan valkeakoskelaiset olivat selvästi vahvempia ja ottelu päättyi lukemiin 0-3 (0-1).

Jaron lähtökohdat otteluun oli erittäin haastavat, sillä kokoonpanosta puuttui liuta normaalisti avauskokoonpanossa nähtäviä pelaajia.

FF Jaron päävalmentaja Niklas Käcko ei ottelun jälkeen turhia selitellyt, vaan harmitteli joukkueen loukkaantumissumaa.

- Parempi joukkue voitti tänään, siitä ei ole epäselvyyttä. Haka oli tänään kaikessa parempi. Ensimmäisellä puoliajalla saimme tuskin kahta syöttöä peräkkäin omille ja hävisimme kaikki kaksinkamppailut. Meillä ei onnistunut tänään mikään, Käcko totesi Jaron sivuilla.

- Peleissä näkee sen, miten olet harjoitellut. Meitä on ollut aivan liian vähän pelaajia treeneissä ja se näkyy heti harjoitusten laadussa. Kun on näin vähän pelaajia käytössä, niin pelaajien välillä ei myöskään ole minkäänlaista kilpailutilannetta. Olisi meidän silti pitänyt pystyä selvästi parempaan esitykseen, Käcko sanoi.

Voiton myötä Hakalla on vielä mahdollisuus jatkoon, mutta jatkopaikka ratkeaa vastaan viikon päästä lauantaina pelattavassa AC Oulu-MuSa -pelissä.

– Me teimme nyt oman osamme ja katsotaan sitten myöhemmin riittääkö se. Ensimmäisellä puoliajalla paikkoja oli taas vaikka kuinka paljon, mutta onneksi se yksi maali sentään tuli, Hakan päävalmentaja Teemu Tainio totesi Hakan sivuilla.

– Nyt olemme menneet seitsemän viikkoa kovaa, joten viikon loma tulee tässä hyvään saumaan, Tainio huomautti.

• FF Jaro
  • FC Haka