JyPK:n Manninen myönsi KuPS:n paremmuuden

• Jalkapallosarjat

Kauden viimeinen ottelu Kuopiossa ei tarjonnut vihreille sitä, mitä joukkue halusi. JyPK menetti paljon helppoja palloja omiin harhasyöttöihin ja sen myötä oman hyökkäyspeli jäi tehottomaksi. KuPS korjasi ansaitusti kauden viimeiset pisteet 3-0.

- Vastustaja oli tänään meitä fyysisesti hiukan edellä ja hävittiin liikaa irtopalloja sekä kaksinkamppailuita. En tiedä näkyikö otteissa, että pelissä ei juuri panosta ollut vai oliko KuPS vain meitä fyysisesti nopeampi ja vahvempi. Kaikesta huolimatta meillä oli ensimmäisellä jaksolla ihan hyvät paikat johtaa peliä, mutta kun ei käytetty niin kaveri iski. Rochi oli odotetun hyvä ja on selkeästi fyysisesti paremmassa iskussa kuin mitä itse olen koskaan nähnyt. Kokonaisuutena kaudesta jäi alun jälkeen kohtalaisen hyvä fiilis ja pitää olla tyytyväinen noususta ylempään loppusarjaan. Pääsimme lähelle tavoitetta, mikä jättää varmasti nälkää jokaiselle pelaajalle ottaa vielä se seuraava askel kohti Suomen huippua, summasi JyPK:n päävalmentaja Mikko Manninen seuran sivuilla.

• JyPK