Jäsenpalvelusihteerin tehtävä

• Alueuutiset

Jäsenpalvelusihteerin tehtävä

• Haemme Suomen Palloliiton Pohjois-Suomen piiri ry:n palvelukseen jäsenpalvelusihteeriä (sisältäen kilpailusihteerin tehtäviä) kokopäiväiseen määrä-aikaiseen työsuhteeseen.

Tehtävän hoitamisessa edellytämme koulutusta ja osaamista seuraavien asioiden hallinnasta:

• Talouden hoitaminen (osto- ja myyntilaskut sekä reskontra)
  • Olet sosiaalinen ja omaat erinomaiset asiakaspalvelutaidot mm. puhelintuesta.
  • Kielitaito englanti ja ruotsi
  • Paineensietokykyä ja joustavuutta työsi hoitamiseen
  • Toimisto-ohjelmistojen hyvää osaamista
  • Osaat etsiä, soveltaa ja tuottaa tietoa, sekä tunnistaa ongelmia. Osaat hakea niihin ratkaisuja itsenäisesti ja oma-aloitteisesti.
  • Osaat suunnitella ja toteuttaa itsenäisesti harrastesarjoja, tapahtumia tai erilaisia projekteja. Nämä vaativat eri työvaiheiden tunnistamista, pitkäjänteistä työskentelyä, sekä realistisen ja järkevän aikataulun laatimista. Itsenäisesti toimimisen lisäksi sinulla on kykyä toimia ryhmän jäsenenä.
  • Osaat ja uskallat toimia kouluttajana.
  • Uskallat tarttua tehtäviin, joiden suorittaminen edellyttää tarkkuutta, argumentointitaitoja, luovuutta, eettistä arviointia ja ymmärrystä kriittisestä ajattelusta.
  • Eduksi katsotaan, että sinulla on kokemusta ja osaamista yhdistystoiminnasta / seuratyöstä, jalkapallotoiminnan sovellusten hallinnasta (pelipaikka + taso) sekä sääntöjen ja määräysten ymmärtämisestä.

Hakemus tehtävään tulee lähettää piirijohtaja Esa Saajannolle osoitteeseen [email protected] viimeistään 31.10.2017. Vapaamuotoisen hakemuksen liitteeksi tulee lähettää CV sekä hakemuksessa on mainittava palkkatoive.

• Pohjois-Suomi