Jalkapallovalmennukseen painottuvan liikunnanohjaajan (AMK) -tutkinnon haku vielä avoinna

• Jalkapallosarjat

Syksyllä 2018 käynnistynyt, Lapin ammattikorkeakoulun ja Suomen Palloliiton yhteistyönä järjestämä jalkapallovalmennukseen painottuva liikunnanohjaajan (AMK) -koulutus on edennyt ensimmäisen vuoden osalta hyvin ja motivoituneet opiskelijat ovat pääsääntöisesti edenneet opinnoissaan aikataulussa.

Toukokuun loppuun saakka avoinna olevassa avoimen AMK:n polkuopintojen haussa opiskelupaikka on tarjolla vielä kymmenelle Palloliiton ja Lapin AMK:n yhdessä valitsemalle opiskelijalle. Näiden kymmenen valitun opinnot käynnistyvät avoimen AMK:n polkuopintoina. Mikäli opiskelija suorittaa avoimen polkuopintoja ensimmäisenä vuonna vaadittavat 60 opintopistettä, hän voi hakea Lapin AMK:n tutkinto-opiskelijaksi erillishaussa.

Katso Jyrki Aholan kokemuksia koulutuksen ensimmäisestä vuodesta Huuhkaja-TV:stä artikkelikuvaa klikkaamalla.

Avoimen AMK:n polkuopintoihin sisään pääsevät opiskelijat valitaan hakemusten pohjalta ja nämä valinnat julkaistaan kesäkuun loppuun mennessä.  Kannustamme niitäkin hakijoita, jotka ovat jo aiemmin hakeneet sisään tutkinto-opiskelijoina yhteishaun kautta, lähettämään hakemuksensa myös avoimen AMK -väylän hakijoina.

Kiinnostuneita pyydetään lähettämään hakemuksensa ja ansioluettelonsa osoitteeseen koulutus(a)palloliitto.fi 31.5.2019 klo 16.00 mennessä.

Lue lisää koulutuksesta >>

• Valmentajat