Jalkapalloperhe mukana Roosa Nauha –kampanjassa

• Maajoukkueet

Huuhkajat, Helmarit ja koko suomalainen jalkapalloperhe taistelevat yhdessä rintasyöpää vastaan. Asia on ajankohtainen juuri tänä perjantaina, jolloin vietetään Roosa Nauha –päivää.

Meillä on kaikilla elämässämme yksi tai useampi tärkeä nainen. Rintasyövän tutkimuksen edistäminen ja sairauden ennaltaehkäisy koskettaakin meitä kaikkia, sukupuoleen katsomatta. Liikunta ja jalkapallo on elämäntapa, joka auttaa ennaltaehkäisemään sairauksien syntyä. Suomen maajoukkueet ovat mukana Roosa nauha -kampanjassa ja rintasyövän vastaisessa taistelussa .

Huuhkajat ovat olleet vahvasti mukana taistelemassa rintasyöpää vastaan. Pelaajat ovat osoittaneet tukensa videoiden avulla, lisäksi Turkki -ottelussa joukkueen kentälle tullessa pelaajien verryttelyasun takkiin oli kiinnitetty Roosa nauha.

Helmarit oli mukana koko kampanjan avaustilaisuudessa edustamassa suomalaista jalkapalloperhettä. Helmarit ovat lisäksi olleet vahvasti mukana toteuttamassa kampanjavideota.

Jokainen voi osallistua yhdessä jalkapalloperheen kanssa taisteluun rintasyöpää vastaan. Jokaisesta Roosa nauha -kaulahuivista lahjoitamme kampanjapottiin 5 euroa, tuolla rahalla tuetaan rintasyövän tutkimusta sekä tuetaan potilaita sekä heidän läheisiään. Osallistua voi ostamalla kyseisen huivin suoraan täältä >>

Roosa nauha -kaulahuivilla pääsee lisäksi Helmareiden marraskuun MM-karsintaotteluun Suomi-Israel ilmaiseksi sisään

• Huuhkajat
  • Helmarit