Itsenäisyyspäiväturnaus 6.12. Myyrmäen jalkapallohallissa aikuisille ja 2008-10 -syntyneille

• Jalkapalloharrastus
  • Futsal
  • Alueuutiset

PERINTEINEN ITSENÄISYYSPÄIVÄTURNAUS TORSTAINA 6.12.2018 MYYRMÄEN JALKAPALLOHALLISSA (RAAPPAVUORENTIE 10), ALUSTANA ON KUMIROUHETEKONURMI. TURNAUKSESSA NOUDATETAAN OMIA SOVELLETTUJA FUTSALSÄÄNTÖJÄ JA TURNAUKSEN OMIA ERILLISMÄÄRÄYKSIÄ, LUE LISÄÄ.

Osallistuminen
Turnaukseen voivat osallistua kaikki SPL:n jäsenseurojen joukkueet. Osallistumismaksu on 150,-. Maksu laskutetaan aina seuran kautta noin 2 viikkoa ennen turnausta. Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään joukkueen arviota omasta tasosta. Taso toimii aputyökaluna lohkojakojen teossa mutta tasoja voidaan yhdistää riippuen ilmoittautumisista.

Järjestettävät sarjat
- aikuisten miesten, naisten ja Universal -sarja. Universal -sarjassa kentällä tulee olla samaan aikaan 2 miestä ja kaksi naista, maalivahti ei kuulu kiintiöön.
- LeikkiMaailman pojat/tytöt P/T11 (2008), P/T10 (2009) ja P/T9 (2010). Huomaa että ikäluokissa noudatetaan vuoden 2019 ikärajoja! Jokaiseen sarjaan otetaan 6 joukkuetta. Mikäli johonkin sarjaan ei ilmoittaudu täyttää joukkuemäärää, voidaan toisiin ikäluokkiin ottaa lisää joukkueita  ja pelitapaa muuttaa.

Ilmoittautuminen ja peruutukset
Ilmoittaudu Taso- järjestelmän kautta >>. Joukkueen peruessa osallistumisensa otteluohjelmien julkaisun jälkeen ei osallistumismaksua palauteta. Maksu tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä, muussa tapauksessa joukkueen ilmoittautumista ei hyväksytä.

Kenttä ja pelaajat
Kentän koko on n. 19*38 metriä, pelialustana tekonurmi. Kentällä 1 + 4 pelaajaa. Pelaajien kokonaismäärää turnauksessa ei ole rajoitettu. Turnauksessa pelaajalla on pelioikeus yhdessä joukkueessa ikäluokkaa kohden.

Otteluohjelma
Otteluohjelma julkaistaan noin 1 -2 viikkoa ennen turnausta.

Lue lisää turnauksesta

• Uusimaa