Itäisen alueen Seurojen Ääni Mikkeli 9.-10.2.2018

• Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Itäisen alueen (Itä-, Keski- ja Kaakkois-Suomen piirit) vuoden 2018 Seurojen Ääni -seuraseminaari järjestetään jälleen Mikkelissä pe-la 9.-10.2.2018.

Seurojen Ääni -seuraseminaarilla on edelleen suuri arvo ja merkitys vuosittaisena seuratoimijoiden kohtaamispaikkana. Seminaarin tavoitteena on koko ajan ollut jalkapalloperheen yhtenäisyyden vahvistaminen ja seuratoimijoiden osaamisen kehittäminen jakamalla hyviä malleja sekä nostamalla esiin seuratason onnistumisia.  Tulevassa seminaarissa keskitytään asiantuntijaosuuksien ja hyvien seuraesimerkkien kautta suomalaisen jalkapallon ja futsalin strategisten valintojen huomiointiin ja edistämiseen seuratoiminnassa . Perjantain osuudessa käydään lisäksi läpi suuren Seurojen Palloliitto-uudistuksen tilannetta, sisältöjä ja aikatauluja.

Itse seminaari ohjelmaan merkittyine tarjoiluineen sekä majoitus 2-hengen huoneissa Original Sokos Hotelli Vaakunassa ovat osallistujille maksuttomia, eikä seurakohtaista osallistujamäärää ole rajoitettu. Itä- ja Keski-Suomen piiristä tilaisuuteen järjestetään yhteiskuljetus, Kaakkois-Suomen piirin osallistujat vastaavat omista matkajärjestelyistään ja - kuluistaan.

SEMINAARIN VAHVISTETTU OHJELMA LÖYTYY TÄSTÄ
Ilmoittautuminen seminaariin on päättynyt keskiviikkona 31.1.2018 - mukana taas yli 90 henkilöä!

MEILLÄ ON PAIKAN PÄÄLLÄ MYÖS VUOROVAIKUTTEINEN VIESTISEINÄ.
Voit lähettää seinälle kommentteja, kysymyksiä ja ajatuksia sekä osallistua äänestyksiin.
- Kirjaudu >> www.viestiseina.fi/idanaani ja kirjoita viestisi tai
- lähetä tekstiviesti numeroon 12154 >> Idanaani (välilyönti) ja viestisi

Lisätiedot seminaarista Kaakkois-Suomen piirin piirijohtaja Veijo Vainikka, puh. +358 400 846280; veijo.vainikka(a)palloliitto.fi

• Kaakkois-Suomi