Itäisen alueen 1. puheenjohtaja-foorumi 5.11. Mikkelissä

Palloliiton Itäisen alueen ensimmäinen Puheenjohtaja-foorumi järjestetään Mikkelissä 5.11.2018

Puheenjohtaja-foorumit ovat kaikille alueen seurojen puheenjohtajille, varapuheenjohtajille ja toiminnanjohtajille suunnattuja keskustelutilaisuuksia, joiden aiheet ja teemat vaihtelevat tilaisuuksittain.

Marraskuun ensimmäisessä Itäisen alueen tapaamisessa aiheina ovat Seurojen Palloliitto, Laatujärjestelmä ja Palloliiton uudistuva valmentajakoulutus, mutta niitäkin tärkeämpiä ovat seurojen itse esittämät keskusteluaiheet sekä tilaisuuden aikainen kokemusten vaihtaminen ja verkostojen rakentaminen.

Tämä ensimmäinen foorumi järjestetään maanantaina 5.11.2018 klo 18:15 - 21:00 Yliopistokeskuksen auditoriossa, Lönnrotinkatu 5, Mikkeli

Kutsu ja ohjelma löytyvät tästä >>

Tarjoilujen varaamiseksi pyydämme ilmoittautumaan tilaisuuteen viimeistään to 1.11. tällä lomakkeella >>

• Kaakkois-Suomi