Irti Huumeista palkitsi Ari Huldenin

• Jalkapalloharrastus

Irti Huumeista yhdistys palkitsi tänä vuonna Oma pää – Pääoma palkinnollaan Ari Huldenin.

Ari Hulden on kertonut omasta huumeidenkäytöstä ja toipumistaustastaan avoimesti ja tarjonnut vertaistukea lukuisille toipujille.

Hulden on ollut pitkään vetämässä ansiokasta ja tärkeää työtä tekevää vapaaehtoisryhmää Palloliiton maajoukkuetapahtumissa ja lisäksi hän mm. valmentaa asunnottomien jalkapallojoukkuetta Helsingissä. Jalkapalloharrastus auttoi ”Hulia” aikanaan pääsemään eroon huumeista ja nyt hän ohjaa muita tekemään samoin.

Palkinnon perusteena mainitaan vertaistukeen perustuva, rohkea ja pyyteetön toiminta niin että ihmiset näkisivät, että toipuminen on mahdollista. Oma pää – Pääoma palkinto jaettiin nyt 24. kerran.

Palkinto luovutettiin keskiviikkona 27.2. ja Huldenin ohella palkintojenjakotilaisuudessa olivat myös paikalla pitkäaikaista yhteistyötä Hulin kanssa Palloliiton puolelta tehneet Ville Nylund ja Jukka Salasuo.

• Palloliitto