Ilves hakee päätoimista tyttöjen alue- ja talenttivalmentajaa

• Seuratoiminta
  • Alueuutiset

TAMPEREEN ILVES RY JALKAPALLOJAOSTO hakee tyttöjen alue- ja talenttivalmentajaa.

Toimi on päätoiminen ja paikka täytetään heti kun sopiva henkilö löytyy.

Tyttöjen alue- ja talenttivalmentajan pääasialliset tehtävät:

• Vastaa Ilveksen lahjakkaimpien nais- ja tyttöpelaajien (14-20v) kokonaisvaltaisesta harjoittelusta ja kehittymisen seurannasta
  • Johtaa Ilveksen naisten ja tyttöjen huippuvaiheen toimintaa (yli 15 -vuotiaiden toiminta) tiiviissä yhteistyössä seuran valmennusjohdon, Ilveksen edustusjoukkueen sekä B -tyttöjen vastuuvalmentajien ja valmennustiimien kanssa
  • Kehittää ja organisoi pelaajien laadukasta arkea yhdessä Tampereen Urheiluakatemian, oppilaitosten, Sami Hyypiä Akatemian ja Palloliiton toimijoiden kanssa
  • Osallistuu Ilveksen päätoimisista valmentajista koostuvan työryhmän toimintaan
  • Toimii oman alueensa aluevalmentajana (Keski -alue) tukien myös alueen yhteistyöseuroja heidän lahjakkaimpien pelaajien pelaajakehityksessä sovittavan vuosikellon mukaan
    • Aluejoukkueen tapahtumat ja Alueturnaus
    • Seurakäynnit ja pelaajatarkkailut
    • Alueelliset Helmari -tapahtumat
    • Mahdollinen maajoukkuetoiminta ja valmentajakoulutus Palloliiton tapahtumissa

Tampereen Ilves on vakiinnuttanut paikkansa Suomen johtavien jalkapalloseurojen joukossa. Ilves on innovatiivinen ja tavoitteellinen yhteisö, jonka tavoitteena on tehdä pohjoismaista huippupelaajakehitystyötä. Ilves on myös Sami Hyypiä Akatemian Elite -yhteistyöseura ja on ensimmäisten joukossa noussut Palloliiton laatuseuraprojektissa korkeimmalle tasolle 5.

Ilves on Suomen johtavia seuroja tyttöjen pelaajakehitystoiminnassa. Ilveksen joukkueissa pelaa kymmeniä nuorisomaajoukkuepelaajia. Naisten Edustusjoukkue on merkittävä osa seurayhteisöä, jonka toiminnalliseen laatuun halutaan panostaa mahdollistamaan joukkueena menestyminen Suomessa ja pelaajien kehittyminen kohti kansainvälistä tasoa. Ilveksessä toimiminen on yhteistyötä, jossa tärkeimmät henkilöt auttamassa ovat urheilutoimenjohtaja, tyttöjen valmennuspäällikkö sekä muu valmennusjohto ja vastuuvalmentajat.

Haemme tekijää, jolla on intohimoa jalkapalloa kohtaan, kykyä tiimityöskentelyyn, halua kehittyä, riittävä valmentajakoulutus- ja kokemus sekä kykyä johtaa ja organisoida toimintaa.

Vapaamuotoisessa hakemuksessa tulee ilmetä seuraavat asiat:

- yhteystiedot
- koulutus (suositus UEFA A-valmentajalisenssi tai suunnitelma sen toteuttamiseksi)
- valmentaja- ja seuratyökokemus
- pelaajakokemus
-kuvaus toimintatavoistasi valmentajana ja seuratyöntekijänä
-muu opinto- ja työelämätausta
-palkkatoive päätoimiseen valmennustehtävään sekä mahdollisuutesi aikataulullisesti aloittaa työt Ilveksessä

Hakemukset sähköisesti liitetiedostoina osoitteisiin [email protected] ja [email protected]

Hakemukset tulee lähettää 24.6.2018 mennessä. Tehtävä täytetään sopivan hakijan löydyttyä.

Lisätietoja antaa mielellään:
Ilves Valmennuspäällikkö - Markus Paananen