Ilvekselle kolme uutta sopimusta

• Jalkapallosarjat

Ilves on solminut jatkosopimuksen Roosa Ärväksen sekä Jade Bergiuksen kanssa. Sopimus kattaa kauden 2018.

Maalivahti Kiira Kaivola on solminut uutena pelaajana Ilveksen kanssa sopimuksen. Kaivola siirtyy Ilvekseen TPV:stä. Hänet on valittu Palloliiton talenttipelaajien ryhmään sekä hän on pelannut oman ikäluokkansa maajoukkueessa.

Näiden sopimusten myötä joukkue on jo lähes valmis. Sopimuspelaajia on kasassa 16+3. Vielä neuvotteluja käydään muutaman pelaajan kanssa. Neuvottelut saataneen päätökseen lähiaikoina. Lisäksi harjoitusringissä on parhaillaan kolme pelaajaa, joiden tilanne päivitetään vuodenvaihteessa ja yhteistyö seuran B-junioreiden kanssa on hyvällä mallilla.

- Olemme tyytyväisiä saadessamme jatkaa yhteistyötä Räsän ja Jaden kanssa. Räsä osoitti kuluneella kaudella kuuluvansa Liigan maalintekijäeliittiin ja oli joukkueen tärkeimpiä pelaajia. Jade on lahjakas pelaaja, jolla on valtavasti potentiaalia nousta Liigan parhaimpien pelaajien joukkoon.

- Joukkue alkaa olemaan kasassa ja vesi kielellä pääsemme pian koko joukkueella aloittamaan kovan työn kehittääksemme kokonaisvaltaista toimintaa kohti hyvää liigakautta 2018, Ilveksen päävalmentaja Ville Väisänen kommentoi seuran sivuilla.

• Ilves Naiset