HyPS hakee valmennuspäällikköä

• Alueuutiset

Hyvinkään Palloseura hakee kokopäivätoimista valmennuspäällikköä nuorekkaaseen joukkoonsa.

Vuonna 1947 perustettu HyPS etsii valmennuspäällikökseen intohimolla jalkapalloon suhtautuvaa ja tehtävään motivoitunutta henkilöä. HyPS ei aseta valmennuspäällikölle koulutuksellisia vaatimuksia, sillä seurassa nähdään sitä tärkeämmäksi hakijan motivaation ja halun lähteä kehittämään perinteikästä seuraa kohti uutta nousua.

Valmennuspäällikön työ on vakituinen työsuhde, ja työ on iltapainotteista.

Valmennuspäällikön tehtäviin kuuluu mm.
• seuran valmennuslinjauksen kehittäminen ja jalkauttaminen ikäluokkiin
• vastuuvalmentajien tukeminen ja koulutuksen kehittäminen
• läsnäolo ikäkausijoukkueiden harjoituksissa
• valmentajien rekrytointi ja valmentajasopimusten kehittäminen

Mikäli tunnet olevasi HyPSin hakema haasteita pelkäämätön, innovatiivinen ja urheilullinen henkilö, lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen sähköpostitse HyPSin toiminnanjohtajalle Petri Haraiselle ([email protected]) 15.7.2018 mennessä. Viestin otsikkokenttään merkintä ”Valmennuspäällikkö”.

Lisätietoja tehtävästä antaa HyPSin toiminnanjohtaja Petri Harainen ([email protected] – 040 485 5622) kesälomansa jälkeen eli 9.7. alkaen.

Hyvinkään Palloseura ry on alueellaan tunnettu laadukkaasta nuorisotyöstään, kilpaurheilu- ja harrastetoiminnastaan sekä erilaisten turnauksien ja tapahtumien järjestämisestä. Seurassa on noin tuhat jäsentä.