HUU-TV Live: Suomalaisen Jalkapallon Kehityspäivät

Suomen Palloliitto ja Sami Hyypiä Akatemia järjestävät yhteistyössä avoimet Suomalaisen Jalkapallon Kehityspäivät 8.-9.12.2018 Eerikkilän urheiluopistolla.

Kehityspäivien teema on ’Suomalaisen jalkapallon identiteetti – kilpailutekijät ja maajoukkueidemme pelitapa’. Toista kertaa järjestettävä tapahtuma on täynnä mielenkiintoisia luentoja, workshopeja ja vuoropuhelua suomalaisen jalkapallon identiteetistä, pelaajakehityksestä ja kansainvälisestä menestyksestä.

Tapahtumassa on mukana myös mielenkiintoisia kansainvälisiä vieraita. Richard Allen luennoi teemalla yhtenäinen identiteetti menestyksen peruspilarina, Hesterine De Reus perehtyy tulevaisuuden pelaajaprofiiliin ja naisten jalkapallon tulevaisuuteen ja Gijs Beenker avaa kansainvälisen huippujalkapallon trendejä data-analyysin valossa.

Kehityspäivät kokoaa yhteen noin 200 suomalaista valmentajaa, valmennuspäällikköä ja urheilujohtajaa keskustelemaan suomalaisesta pelaajakehityksestä.

Tilaisuuden tarkempi ohjelma löytyy tästä linkistä

Osa tilaisuudesta striimataan Huu-Tv-ssä. Huu-tv:n suoran lähetyksen löydät artikkelikuvan kautta.