Herreros Ossorio jatkaa Åland Unitedissa

• Jalkapallosarjat

Ensimmäistä kauttaan Åland Unitedin riveissä pelaava Rosa Maria Herreros Ossorio jatkaa seurassa myös kaudella 2019.

Herreros Ossorio on aiemmin Suomessa edustanut KF10:ntä, Merilappi Unitedia ja GBK:ta. Hän on ollut vahva Åland Unitedin keskikentällä tällä kaudella ja ajoittain pelannut myös hyökkääjänä. Ennen kauden alkua Åland United etsi oikeanlaisia profiileja joukkueeseen ja päävalmentaja Samuel Fagerholm on erittäin tyytyväinen Herreros Ossorion panokseen.

- Rosa on omaksunut tapamme toimia. Hänellä on hyviä ominaisuuksia auttaa joukkuetta. Lisäksi hän haluaa kehittäää ja tehdä töitä heikkouksiensa eteen ja kehittyä jalkapalloilijana. Se on se mitä haluamme nähdä Åland Unitedissa ja on mukavaa, että hän jatkaa meillä, Fagerholm kertoo seuran sivuilla.

Herreros Ossorio on myös viihtynyt joukkueessa.

- Olen pelannut Naisten Liigaa useana kautena ja nyt tuntuu siltä, että olen löytänyt ammattimaisen seuran, jossa voin kehittyä ja oppia laatupelaajilta ja hyvältä valmennusjohdolta. Kun tulin ensimmäistä kertaa Suomeen, Åland United pelasi Mestarien liigassa. Haluaisin auttaa joukkueetta saavuttamaan samanlaista menestystä monen vuoden jälkeen.

Åland Unitedilla on kolme sopimusta valmiina ensi kaudeksi.

• Åland United