Helsingin piirin syyskokous ti 28.11.2017

• Alueuutiset

SUOMEN PALLOLIITON HELSINGIN PIIRI RY:N SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSPIIRIKOKOUS

Piirihallitus on kokouksessaan 6.9.2017 päättänyt kutsua piirin syyskokouksen koolle tiistaina marraskuun 28. päivänä 2017 kello 18.00 alkaen piiritoimiston kokoustilassa, Maistraatinkatu 5.

Erääntyneen jäsenmaksunsa maksaneella seuralla on kaksi (2) perusääntä. Seurat saavat perusäänten lisäksi syyspiirikokoukseen lisä-ääniä piirikokousta edeltävän lokakuun 26. päivän pelipassimääränsä mukaan.

Seuralla on oikeus lähettää piirikokoukseen yksi (1) edustaja kutakin ääntä kohden.

Edustajilla pitää olla seuran antama valtakirja (toimitetaan ennen kokousta sähköisenä piirin antamien ohjeiden mukaisesti), jossa mainitaan edustajien nimet ja heidän äänimääränsä. Sama edustaja saa edustaa vain yhtä seuraa.

Esityslista on liitteenä.

Toimintasuunnitelma 2018