FUTSAL - talven sarjoihin ilmoittautuminen alkanut

• Alueuutiset

Seurasta yksittäiset joukkueet ilmoitetaan Futsalsarjoin 2017 - 2018 seuran yhteyshenkilön käyttämällä SEURAKOODILLA – yksittäiset joukkueet eivät pysty ilmoittautumaan JOUKKUEKOODEILLAAN. Nyt avattu ilmoittautuminen koskee kaikkia tarjolla olevia sarjoja. Viimeiset ilmoittautumispäivämäärät tarjolla oleviin sarjoihin löytyvät tästä alta:

Ilmoittautuminen päättyy 18.9.2017
FM2 (Miehet Kakkonen) -> pelataan yksittäisinä otteluina, mahdollisuus nousta Ykköseen

Ilmoittautuminen päättyy 30.9.2017

FM3 (Miehet Kolmonen) -> pelataan turnauksina
FMH (Miehet Harrastesarja) -> pelataan turnauksina
FP17 (B-pojat 01,02) -> pelataan turnauksina, piirin mestaruus ratkaistaan FinalFour –loppuotteluissa
FP15 (C-pojat 03,04) -> pelataan turnauksina, piirin mestaruus ratkaistaan FinalFour –loppuotteluissa
FP13 (D-pojat 05,06) -> pelataan turnauksina, piirin mestaruus ratkaistaan FinalFour –loppuotteluissa
FN2 (Naiset Kakkonen) -> pelataan yksittäisinä otteluina, mahdollisuus nousta Ykköseen
FNH (Naiset Harrastesarja) -> pelataan turnauksina
FT18 (B-tytöt 00,01,02) -> pelataan turnauksina, piirin mestaruus ratkaistaan FinalFour –loppuotteluissa
FT15 (C-tytöt 03,04) -> pelataan turnauksina, piirin mestaruus ratkaistaan FinalFour –loppuotteluissa
FT13 (D-tytöt 05,06) -> pelataan turnauksina, piirin mestaruus ratkaistaan FinalFour –loppuotteluissa

Ilmoittautuminen päättyy 31.10.2017

FP11 (E-pojat 07,08) -> pelataan turnauksina
FP9 (F-pojat 09,10) -> pelataan turnauksina
FT11 (E-tytöt 07,08) -> pelataan turnauksina
FT9 (F-tytöt 09,10) -> pelataan turnauksina

Sarjojen ilmoittautumistilannetta voi seurata reaaliajassa tältä sivulta löytyvän linkin kautta:

Sarjat, joihin ilmoittautuminen päättyy 18.9. tai 30.9. alkavat tämän vuoden puolella aikaisintaan loka-marraskuun vaihteessa ja sarjat, joihin ilmoittautuminen päättyy 31.10. alkavat tammikuussa.

B- ja C-junioreiden FinalFour –loppuottelut pelataan alustavasti viikonloppuna 10.-11.2.2018 (varalla 17.-18.2.2018) ja D-junioreiden FinalFour –loppuottelut pelataan alustavasti viikonloppuna 17.-18.3.2018 (varalla 24.-25.3.2018).

Viime kaudella mukana olleen joukkueen ilmoittaminen

Mikäli ilmoitettava joukkue on ollut jo viime kaudella mukana sarjoissa, niin ilmoittakaa ehdottomasti tämä sama joukkue sarjaan (luonnollisestikin junioreissa yhtä vuosikertaa ylempään sarjaan). Nämä aiemmin mukana olleet joukkueet pääsee ilmoittamaan sarjoihin klikkaamalla joukkueen nimeä ja valitsemalla tämän jälkeen ”Ilmoittaudu” –sanan alla olevasta valikosta ”Keski-Suomi Futsal 2017-18”, jonka jälkeen samalla rivillä oikealla puolella avautuu tyhjä kenttä, josta vaihtoehtoiset sarjat saa näkyville klikkaamalla tätä tyhjää laatikossa olevaa kenttää. Tämän jälkeen valitsette oikean sarjan avautuvista vaihtoehdoista ja painatte ”tallenna” –laatikkoa, jolloin joukkueen ilmoittautuminen tulee näkyville piirin internetsivuille sarjan kohdalle.

Uuden joukkueen ilmoittaminen

Mikäli kyseessä on täysin uusi joukkue, niin tällöin rullaatte sivua alaspäin. Sivun alaosasta löytyy sinisiä ”Lisää joukkue…” –laatikoita, joista ehdottomasti valitsette ”Lisää joukkue Keski-Suomi Futsal 2017-18” –laatikon ja täytätte uudelle joukkueelle myös toimihenkilötiedot. Tämän jälkeen uusi joukkue voidaan ilmoittaa sarjaan samalla tavalla kuin aiemmin toiminnassa mukana ollut joukkue.

Olkaa tarkkoja ja ilmoittakaa joukkueet oikeisiin sarjoihin! Ja muistakaa, että jokaisen joukkueen kohdalla on varmistettava, että joukkueelle on oltava vähintäänkin yhden toimihenkilön tiedot päivitettynä Taso -järjestelmään seuran toimesta (jokaiselle joukkueelle on oltava päivitettynä yhteyshenkilön nimi, puhelinnumero ja sähköpostiosoite)! Joukkue, jolle ei yhteyshenkilöä ole ilmoitettu EI OLE MUKANA SARJASSA. Piirin sähköpostiosoitteisiin ei ilmoittautumisia tehdä.

Kadonneen SEURAKOODIN saa piirin toimistolta sähköpostitse sitä pyydettäessä.

Ilmoittautuako vai ei sarjaan?

Tässä vaiheessa joukkueita sarjoihin ilmoitettaessa ei ole syytä pohtia sitä, että ilmoittautuuko joukkue sellaiseen sarjaan, johon ei tule määräaikaan mennessä riittävästi joukkueita – kaikkiin niihin sarjoihin ilmoitettuihin joukkueisiin ollaan ilmoittautumisajan umpeuduttua yhteydessä, joissa joukkuemäärä ei tue sarjan pelaamista tai sarjaan yhdistetään jokin toinen ikäluokka. Joitakin sarjoja saatetaan yhdistää, kun joukkuemäärät ovat selvillä ja joistakin sarjoista saatetaan muodostaa alueellisiakin sarjoja joukkuemäärien selvittyä. Ilmoittakaa siis joukkue tässä vaiheessa siihen sarjaan, mihin haluatte joukkueenne lähtökohtaisesti ilmoittautuvan.

Sarjojen ilmoittautumismaksut futsalkaudelle 2017 – 2018 ovat seuraavat:

FM2 – 250 euroa
FM3, FMH, FN2, FNH – 200 euroa
FP17, FP15, FP13, FP11 – 130 euroa
FT18, FT15, FT13, FT11 – 130 euroa
FP9, FT9 – 105 euroa

Annetun viimeisen ilmoittautumispäivämäärän jälkeen tehdystä ilmoittautumisesta sarjaan peritään kaksinkertainen maksu, joten olkaa ajoissa liikkeellä.

Futsalin erillismääräykset

Jokaisen joukkueen on tutustuttava huolella futsalin sääntöihin ja piirin erillismääräyksiin ennen sarjaan mukaan lähtöä. Erillismääräyksistä selviävät mm. Sali- ja erotuomarimaksujen kustannusten jakoperusteet joukkueille sekä peliajat sarjoissa. Erillismääräykset löytyvät täältä:

Edelliskauden sarjoihin pääsee tutustumaan täältä (mikäli nykyisten sarjojen pelitavat ja aikataulut mietityttävät, sillä myös alkavan kauden sarjat pelataan samansuuntaisesti):

• Keski-Suomi