Futsal-Liiga: tammikuun pelaajaksi valittu Sergei Korsunov

• Futsal

(pääkuva: Sami Virtanen)

Tammikuun pelaajaksi on valittu Kampuksen Dynamon Sergei Korsunov. Valinnan suoritti jalkapallon pelaajayhdistys eli liigajoukkueiden pelaajat.

Sergei Korsunov kotisalissaan Jyväskylän Monnarilla. (Kuva: Jiri Halttunen)

Tammikuun pelaajaksi on valittu Kampuksen Dynamon Sergei Korsunov. Valinnan suoritti jalkapallon pelaajayhdistys eli käytännössä muiden liigajoukkueiden pelaajat. Palkinnon Korsunoville luovutti KaDyn lauantaisessa kotiottelussa KaDyn uusi puheenjohtaja Matti Nieminen.

”Mukava tunnustus toki kun muut joukkueet ovat äänensä antaneet, mutta kaikki kunnia omalle joukkueelleni KaDylle. Tammikuun palkinnon olisi voinut saada kuka vaan kadylainen. Kuusi liigapeliä, kuusi voittoa – ja kaikki olivat tehoilla. Jokainen dynamolainen olisi pystin ansainnut, tällä kertaa se oli meikäläinen”, KaDyn ja Suomen maajoukkueen runkopelaaja Korsunov tuumaa.

”Pelillisesti ollaan onnistuttu joukkueena, ja tällä kertaa tehoja on napsunut omalle kohdalle. Valitettavasti tunnustusta ei juuri ikinä anneta puolustusansioista – tai maalivahdeille.”

”Seuraavaksi vaan eteenpäin, duuni jatkuu. Aina on parannettavaa; on oltava tehokkaampi molempiin suuntiin ja jatkettava hyvällä ilmeellä kohti playoffeja”, Korsunov päättää.

Korsunov on tehnyt tähän mennessä 18:ssa pelaamassaan liigaottelussa tehot 18 + 16 = 34. Näillä tehopisteillä hän on Liigan pistepörssin kolmantena (linkki Ylen teksti-tv:hen).

Sergei Korsunov ja KaDyn uusi puheenjohtaja Matti Nieminen. (Kuva: Sami Virtanen)

Miesten Futsal-Liigan uutisoinnin vastaava toimittaja: Samu Kytölä
Palaute: samu.kytola(ät)futsal.fi; p. 041 4378041