Finaalit käyntiin maanantaina

• Futsal

Futsal-Liigan loppuottelut alkavat maanantaina, kun KaDy isännöi ensimmäisessä kohtaamisessa Leijona Futsalia Jyväskylässä. Mestaruus heltiää kolmella voitolla.

Maanantain kotijoukkue KaDy ei ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä. Sille finaalit ovat jo viides kerta - kaikilla aikaisemmilla kerroilla kausi on päättynyt pettymykseen.

Tämän kauden runkosarjassa molemmat kohtaamiset menivät jyväskyläläisten nimiin. Samoin viime kauden välieräsarja, jossa KaDy oli parempi otteluvoitoin 3-2.

- Olen todella ylpeä tästä joukkueesta ja siitä, miten olemme kasvaneet ja oppineet yhdessä kauden aikana. Finaalisarja on meille itsellemme paras mahdollinen mittari katsomaan, mihin tasomme oikeasti riittää. Jos onnistumme pelaamaan parasta peliämme, tulemme olemaan todella vaikea vastus KaDylle. Heistä on vaikea löytää heikkoa lenkkiä, mutta uskon, että meillä on täydet mahdollisuudet. Heillä on kaikki ennakkosuosikin paineet, ja me taas pääsemme pelaamaan vapautuneesti. Tämä on meille voimavara, ja aiomme näyttää, että hopea ei todellakaan riitä meille tästä kaudesta, LeiF:n Jovan Stankovic kertoo seuran verkkosivuilla.

Lue KaDyn kattava finaaliennakko tästä.

• Futsal-Liiga