FC Hertta hakee valmennuspäällikköä/ edustusjoukkueen valmentajaa

• Seuratoiminta
  • Alueuutiset

Valmennuspäällikkö/Edustusjoukkueen valmentaja 1.11.2019 alkaen

FC Hertta on Joensuussa toimiva 2008 perustettu, kasvava jalkapalloseura, joka liikuttaa n. 300:aa tyttö- ja naisharrastajaa vuosittain. Seuran edustusjoukkue pelaa toista kauttaan Naisten Ykköstä. Seuran tavoitteena tarjota tytöille ja naisille mahdollisuus jalkapallon pelaamiseen niin harrastus- kuin kilpaurheilutasollakin. Joukkueita on tällä hetkellä yhdeksän. Haemme nyt seuraamme valmennuspäällikköä/edustusjoukkueen valmentajaa joko päätoimisena tai jaettuna kahteen osa-aikaiseen tehtävään.

Odotamme hakijalta seuraavaa: Lajiosaamisen taso tulee olla riittävä, siksi edellytyksenä on  vähintään UEFA B valmentajatutkinto. Myös muut opinnot, esim. liikunta- ja opetusalan tutkinnot katsotaan eduksi tehtävää/tehtäviä täytettäessä. Halu ja valmius kouluttautua ja päivittää osaamistaan on myös edellytys tehtävien hoidolle. Hyvät organisointi,- yhteistyö,- ja vuorovaikutustaidot korostuvat sekä valmentajan että valmennuspäällikön tehtävän hoidossa. Valmennuspäällikön vastuualueena on erityisesti valmennustoiminnan laatu ja urheilulliset sisällöt. Vastuuvalmentajien kanssa pidettävät säännölliset palaverit, nuorien vastuuvalmentajien ohjaaminen ja yhteistyö Urheiluakatemian sekä Palloliiton alue- ja maajoukkuevalmennuksen kanssa sekä lähialueen seurojen kanssa kuuluvat valmennuspäällikön tehtäviin. Työ sisältää myös toimistotyötä, joka on mahdollista toteuttaa etätyönä.

Edustusjoukkueen valmennuksessa myös yhteistoiminta vanhimman juniorijoukkueen kanssa on välttämätöntä.

Hakemukset palkkatoiveineen osoitetaan seuran puheenjohtajalle [email protected]  25.8.2019 klo 22 mennessä. Lisätietoa tehtävästä saa seuran puheenjohtajalta (050-3662403) ja valmennuspäällikön tehtävää hoitavalta Johanna Keroselta [email protected]. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

• Itä-Suomi