11.2.2019 klo 09.36

EPS hakee liikuntapalvelupäällikköä

Ⓒ SPL / Jussi Eskola

Espoon Palloseuran Jalkapallo ry etsii intohimoista ihmisten hyvinvoinnin kehittäjää liikuntapalvelupäällikön tehtävään.

Liikuntapalvelupäällikön tehtävänä on matalan kynnyksen harrastetoiminnan kehittäminen lapsille, nuorille, perheille, aikuisille ja ikääntyville jalkapallon parissa. Tehtäviin kuuluvat toiminnan ideointi, organisointi, ryhmien ohjaajien etsiminen ja koordinointi sekä joidenkin ryhmien ohjaaminen. Lisäksi tehtäviin kuuluu sidosryhmäyhteistyö sekä mahdollisten hakemusten kirjoittaminen sekä toiminnasta raportointi.

EPS toivoo hakijalta intohimoista otetta harrastetoiminnan kehittämiseen ja ennakkoluulotonta asennetta. Pystyt pitämään käsissäsi useita lankoja ja asioiden organisoiminen sekä ihmisten innostaminen ja kannustaminen tulevat sinulta luonnostaan. Osaat myös kirjoittaa hakemuksia ja raportteja sekä laatia budjetteja.

Hakijalla tulee olla liikunta-alan koulutus ja työkokemusta alalta. Lisäksi hakijalla on oltava hallussa jalkapallon perusteet, mutta seura lisäkouluttaa tarvittaessa tällä osa-alueella. Eduksi katsotaan aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä.

Hakemus ja palkkatoive sekä CV pyydetään lähettämään 21.2. klo 18 mennessä osoitteeseen: essi.puistonen@espoonpalloseura.fi.

Työ alkaa 1.4.2019. Tehtävä on kokopäiväinen ja kahden vuoden määräaikainen, jonka jälkeen on mahdollista, että tehtävä vakinaistetaan. Toimipisteemme sijaitsee Espoonlahden urheilupuistossa, Espoonlahdentie 2.

Lisätietoja tehtävästä antaa EPSin toiminnanjohtaja Essi Puistonen: essi.puistonen@espoonpalloseura.fi, puh. 050 522 6257. Lisätietoja voi kysyä puhelimitse 12.2. klo 9-11 tai 15.2. klo 11-13, sekä sähköpostilla.

Espoon Palloseuran Jalkapallo ry on vuonna 1970 perustettu espoolainen jalkapalloseura. EPSin arvot ovat ilo, urheilullisuus ja yhteisöllisyys. Seuran toiminta rakentuu kaikki huomioivalle kulttuurille. EPSin visiona on olla suomalaisen jalkapalloseuratoiminnan edelläkävijä.